بدنبال راهنمای خرید پرده هتلی هستید؟ این مقاله را بخوانید

کد خبر: ۱۴۳۵۷۰۷

زمانی که به یک هتل شیک و مدرن وارد می‌شوید و یک اتاق را رزرو میکنید اولین المان محیطی که شما را جذب می‌کند در کنار دکوراسیون، پرده هتلی نصب شده بر روی پنجره‌ها هستند. در واقع مدیران هتل‌ها این موضوع را به خوبی می‌دانند که آنچه که باعث افزایش زیبایی یک اتاق در یک هتل چند ستاره می‌شود پرده های لوکس و منحصربه فرد آن است. به همین دلیل برای نوسازی تمام اتاق های یک هتل برنامه ریزی دقیقی برای تعویض پرده های آن داشته باشید. در این مقاله ضمن معرفی ویژگی های یک پرده هتل در مورد انواع آنها صحبت میکنیم. لذا این مقاله می‌تواند یک راهنمای خوبی باشد تا خریداران به صورت هدفمند به خرید این محصولات بپردازند.

ویژگی های مهم یک پرده هتلی چیست؟

ویژگی های بسیار زیادی را میتوان برای انواع پرده های هتلی ذکر کرد که برخی از مهمترین آنها شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • یک پرده هتلی با کیفیت باید امکان کنترل نور ورودی را داشته باشد. چرا که آنها نمیخواهند نور شدید آفتاب مزاحمتی برای آنها ایجاد کند.
  • قابلیت جمع شدن و باز شدن را داشته باشند. برخی از افراد میخواهند با کنار زدن پرده‌ها به محیط بیرون مشرف باشند.
  • از لحاظ نما و جلوه های بصری سازگاری و هماهنگی خوبی با دیگر وسایل اتاق هتل داشته باشند.
  • همواره تمیز و پاک باشند و هیچ لکه یا آلودگی چسبیده را در سطح خود نداشته باشند.
  • هیچ نوع آسیب ساختاری بر روی آنها نباشد. وجود چروک، پارگی همگی از المانهای منفی پرده هتلی است.

پرده هتلی دستی و برقی؛ تفاوت آن‌ها در چیست؟

پرده هتلی دستی و برقی؛ تفاوت آن‌ها در چیست؟

مدل های گوناگونی از انواع پرده هتلی به صورت برقی هستند. یعنی شما نیازی نیست که به پرده‌ها نزدیک شوید و از طریق بندهای آویز پرده‌ها را باز یا بسته کنید. نوع ساختار آنها به این صورت است که یک موتور الکترونیکی در کنار چوب پرده‌ها نصب شده است و می‌تواند از طریق ریموت کنترل فعال شود. این موتورها نیز به دلیل ابعاد و سایز به نسبت کوچکی که دارند در زیر پرده‌ها نصب می‌شوند و از نمای روبرو قابل رویت نیستند.

بسیاری از مسافران نمی خواهند در زمان استراحت از جای خود بلند شوند و به صورت دستی پرده‌ها را جابه جا کنند. پس یک هتل مدرن و امروزی بهتر است به فکر خرید یک پرده برقی با ریموت کنترل باشد. البته نمونه های هوشمند تری نیز وجود دارند که حتی قابلیت برنامه ریزی دارند و در ساعت های خاص میتوانند به صورت باز یا بسته دربیایند.

اما این مدل‌ها قیمت بالاتری دارند و جهت مدیریت هزینه‌ها همان پرده های کنترلی ساده گزینه مطلوبی محسوب می‌شوند. ویژگی های مهم آنها این است که صدای ناهنجاری ندارند و مزاحمتی برای مسافران در حین استراحت بوجود نمی آورند. از طرفی سازگاری بالایی با انواع پرده های کناررو و بالا رو دارند.

انواع پرده هتلی

المان هایی که برای یک پرده هتلی اهمیت دارد کیفیت ساخت بالای آن و دوام طولانی مدت است. در کنار این‌ها باید حتما یک ظاهر جدید و امروزی داشته باشند. در چنین شرایطی است که مدیران ترجیح میدهند برای تمام اتاق هایی که در یک مجموعه هتل وجود دارند از یک نوع پرده استفاده کنند. پس ما نمی توانیم محدودیت خاصی را برای پرده های یک هتل قائل شوند و بگوییم که همه هتل‌ها حتما باید از این نوع پرده‌ها استفاده کنند.

مواردی همچون نوع معماری سازه، ابعاد پنجره‌ها، سایز اتاق همگی میتوانند بر روی انتخاب پرده‌ها دخیل باشند. به همین دلیل میتوان از یک پرده شید ساده یا انواع پرده های پارچه ای سلطنتی نیز در داخل هتل استفاده کرد. باید کارشناسان با ارزیابی فضای محیط نمونه های مطلوب را پیشنهاد دهند. اما مدل هایی که امروزه بسیار پرطرفدار است شامل موارد ذیل میباشد. شما میتوانید با بررسی ویژگی های هر یک و اینکه به چه صورت قابل نصب و راه اندازی هستند نسبت به خرید هر کدام تصمیم گیری کنید.

  • پرده زبرا
  • پرده شید
  • پرده سیلوئت
  • پرده تصویری
  • پرده کرکره چوبی
  • پرده کرکره فلزی
  • پرده های پارچه ای ساده
  • پرده های پارچه ای چند لایه سلطنتی

انواع پرده هتلی

قیمت مناسب پرده‌ها

هر کدام از مدل های ذکر شده در رنگ بندی‌ها و طرح های گوناگون‌ها در نمایندگی های داخلی به فروش میرسند. قیمت هر کدام نیز بر اساس جنس و متریال ساختاری، طرح و ابعاد آنها تعیین خواهد شد. از طرفی برای خریدهای عمده و تعداد بالا نیز غالبا هزینه‌ها به نسبت کاهش پیدا میکند. لذا مدیران هتلها نباید نگران هزینه بالای تعویض پرده های اتاق خود باشند.

خریده شیک ترین پرده‌ها با تنوع بالا از شرکت ویستا افرند

شرکت ویستا افرند مدل های متنوعی از انواع پرده های هتلی را با طرح و نمای امروزی به فروش میرساند. این شرکت در کنار عرضه محصولات نوسازی دکوراسیون داخلی می‌تواند مسئولیت نصب و اجرا را نیز در محل هتل‌ها برعهده بگیرد.

بنابراین شما در کوتاه ترین زمان می‌توانید هم مراحل خرید را تکمیل کنید و هم اینکه یک پروژه نصب با کیفیت و ایده آلی را داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس vistaafrand.com به اطلاعات جامع تری دست پیدا کنید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی خرید به مشتریان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها