معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی، رستوران‌های بین‌راهی، زائرسراها و مساجد موجود در محورهای مواصلاتی استان خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۴۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار با اشاره به نصب ۳۰ تابلو اطلاع‌رسانی سرویس‌های بهداشتی و ۱۰۰ برچسب رسیدگی به شکایات در استان همدان اظهار کرد: در راستای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، در مرحله اول ۳۰ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای آگاهی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد و کار ساخت و نصب ۲۰ تابلوی دیگر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، مطرح کرد: نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و ... از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در سطح شهرستان‌ها انجام‌ شده است.

خاکسار با بیان اینکه ساماندهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از مهمترین برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان همدان است و تاکنون دو میلیارد ریال لوازم مورد نیاز برای تجهیز این سرویس‌های بهداشتی هزینه شده، خاطرنشان کرد: در این مسیرها بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی، رستوران‌های بین‌راهی، زائرسراها و مساجد خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: استان همدان با ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه گردشگری دارد، ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است و با تحقق این امر شاهد جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها