به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار با اشاره به نصب ۳۰ تابلو اطلاعرسانی سرویسهای بهداشتی و ۱۰۰ برچسب رسیدگی به شکایات در استان همدان اظهار کرد: در راستای ساماندهی سرویسهای بهداشتی، در مرحله اول ۳۰ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای آگاهی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد و کار ساخت و نصب ۲۰ تابلوی دیگر در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه وضعیت سرویسهای بهداشتی در مسیرهای بینراهی و دیگر اماکن باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، مطرح کرد: نظافت کامل سرویسهای بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و ... از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و ساماندهی سرویسهای بهداشتی بینراهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در سطح شهرستانها انجام شده است.
خاکسار با بیان اینکه ساماندهی مراکز خدماتی و سرویسهای بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از مهمترین برنامههای ادارهکل میراثفرهنگی استان همدان است و تاکنون دو میلیارد ریال لوازم مورد نیاز برای تجهیز این سرویسهای بهداشتی هزینه شده، خاطرنشان کرد: در این مسیرها بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمعهای خدماتی، رستورانهای بینراهی، زائرسراها و مساجد خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه میدهند.
وی بیان کرد: استان همدان با ظرفیتهای بسیار خوبی که در حوزه گردشگری دارد، ایجاد تأسیسات و زیرساختهای این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است و با تحقق این امر شاهد جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات جادهای در استان خواهیم بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد
نادر قدیانی معتقد است به جای حمایت مستقیم از ناشر مخاطب یا نویسنده، باید از ترویج کتابخوانی در مدارس حمایت کرد