تاتر ساعت 4 صبح در پلاتوی حیاتی مهر استان البرز از 19 آذر ماه اجرا می شود

تاتر ساعت 4 صبح روایتی متفاوت است از زندگی یک هنرمند ممنوع الکار که قرار است از 19 آذر تا 29 آذر در پلاتوی استاد حیاتی مهر اداره کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان البرز به روی صحنه برود
تاتر ساعت 4 صبح روایتی متفاوت است از زندگی یک هنرمند ممنوع الکار که قرار است از 19 آذر تا 29 آذر در پلاتوی استاد حیاتی مهر اداره کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان البرز به روی صحنه برود
کد خبر: ۱۴۳۴۵۱۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،نویسنده و کارگردان این تاتر فرج آلادین است که در سال 1399 برنامه پر بیننده دهه شصتی را روانه آنتن شبکه دو سیما کرده بود.

فرج آلادین سابقه نویسندگی برنامه مختلف تلویزیونی و همچنین فیلم های سینمایی ( قرارنبود اینجوری شه ، مامان بریم خواستگاری ، سرهنگ و... ) در کارنامه خود دارد.

وی درباره ایده این تاتر به خبرنگار ما گفت:سال 1390 به سفارش یکی از دوستان که تله تاتر تلویزیونی ضبط می کرد نمایشنامه ساعت 4 صبح را نوشتم اما به خاطر مشغله های زیاد نتوانستم تکمیلش کنم تا اینکه بعد از 10 سال این نمایشنامه تکمیل شد.

آلادین همچنین اضافه کرد :از اردیبهشت سال 1402 تمرین ها این تاتر را آغاز کردیم و قرار است ابتدا در شهر کرج این نمایشنامه را به روی صحنه ببریم و بعد از آن در دیگر شهرها از جمله تهران این تاتر به اجرا در می آید.

فرج آلادین که خود مجری برنامه های مختلف تلویزیون بوده است درباره نقشی که خودش در این تاتر بازی می کند گفت : نقش یک مجری و بازیگر ممنوع الکار را بازی می کنم که اتفاقات عجیبی برایش می افتد ... چون کارگردان کار خودم بودم دوست داشتم شخص دیگری این نقش را بازی کند اما با مشورت دوستان قرار شد که خودم این نقش را ایفا کنم.

آلادین در تاترهای مختلفی از جمله عقیم نوشته علیرضا معروفی و روزهای بی قوام نوشته ایوب آقاخانی و... به عنوان بازیگر فعالیت داشته است.

او درباره اولین تجربه کارگردانی تاترش می گوید : خوب من سالیان سال برای تلویزیون برنامه های ترکیبی مختلف ، سریال و فیلم ساختم اما کارگردانی تاتر بسیار متفاوت بود برای همین مجبور شدم دو سال به تماشای تاترهای مختلف بنشینم تا بتوانم درک درستی از کارگردانی تاتر داشته باشم و خدارو شکر دوستان تاتری که از اساتید هستن را دعوت کردند و مورد تحسین قرار گرفتم که فرم کارم متفاوت است امیدوارم مردم هم این کار را دوست داشته باشند.

از دیگر بازیگران این تاتر می توان به :رها آرشید ، هدیه آگاهی ، حامد زینلی ، علی اسلامی و زهرا اویسی اشاره کرد.

دیگر عوامل این تاتر عبارتند از : دستیار کارگردان : سجاد بهرامی ، مشاور کارگردان : سعید چهرگانی ، طراح صحنه : رها آرشید ، صوت و نور : نرگس پور سهی ، گریم : نگین عظیمی ، منشی صحنه : فرنوش سواد کوهی ، طراح پوستر : مصطفی خدابنده لو.

روابط عمومی : ریحانه ریحانی ، دستیار صحنه : آیدین عزیزی اشاره داشت.

تاتر ساعت 4 صبح از 19 آذر تا 29 آذر ساعت 19 در پلاتوی حیاتی مهر ارشاد کرج به روی صحنه می رود و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها