دومین نشست صمیمانه طلایه‌داران معروف معاونت با حضور آیت‌ا... سید‌محمد قائم‌مقامی، استاد حوزه و دانشگاه، محمود رستگاری استاد دانشگاه، شاهید مظفری قائم‌مقام معاونت صدا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌محمود ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما، مرضیه محمودی نماینده امور زنان و خانواده معاونت صدا و جمعی از طلایه‌داران معروف معاونت صدا در استودیو یک ساختمان شهدا برگزار شد.
دومین نشست صمیمانه طلایه‌داران معروف معاونت با حضور آیت‌ا... سید‌محمد قائم‌مقامی، استاد حوزه و دانشگاه، محمود رستگاری استاد دانشگاه، شاهید مظفری قائم‌مقام معاونت صدا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌محمود ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما، مرضیه محمودی نماینده امور زنان و خانواده معاونت صدا و جمعی از طلایه‌داران معروف معاونت صدا در استودیو یک ساختمان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۸۰

به گزارش روابط عمومی رسانه‌ملی، آیت‌ا... سید‌محمد قائم‌مقامی، استاد حوزه و دانشگاه گفت: معروف‌ترین معروف‌ها رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بودند که با اسلام ناب محمدی (ص) به مبارزه علیه استکبار جهانی پرداختن، ایشان مسلمان‌ترین مسلمان‌ها و ایرانی‌ترین ایرانی‌ها بودند. همه ما باید با تاسی از ایشان سعی کنیم به‌عنوان یک مسلمان ایرانی در مقابل ظلم و ستم بایستیم.

تقدیر از طلایه‌داران معروف معاونت صدا

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالمعالی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما طی سخنانی ضمن تقدیر و قدردانی از طلایه‌داران معروف معاونت صدا که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کار‌های تاثیرگذاری را انجام داده‌اند، گفت: شما کار بزرگی کردید، چرا که امروز نشان دادید که پیرو راه و مشی سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا هستید و امام حسین (ع) خود شهید امر به معروف و نهی از منکر بودند. ما به نوکری و خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کنیم، لذا همه بخش‌های رسانه‌ملی در امر به معروف و نهی از منکر بایستی روش و شیوه معاونت صدا را که در راستای طرح طلایه‌داران معروف انجام می‌شود را به‌عنوان الگویی برای خود برگزینند و در این مورد تلاش کنند و پای کار بیایند.

مسئول امر به معروف و نهی از منکر صداوسیما خاطر نشان کرد: خدا با تمام ظرفیت پای کار امر به معروف و نهی از منکر است. مقاومت و حماس هم امروز به‌خاطر همین موضوع امر به معروف و نهی از منکر علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل به مبارزه برخاسته است.

محمود رستگاری، استاد دانشگاه با بیان این‌که یکی از معروف‌ترین‌هایی که باید به آن توجه کنیم، بحث در حوزه اجتماعی و سیاسی «امید‌داری و امید‌آفرینی» است، افزود: ما باید ابزار‌های قوی رسانه را در بحث مستند‌سازی داشته باشیم تا بتوانیم آن را تبدیل به گفتمان و تاریخ را بسازیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش به بحث انتخابات پیش روی، اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم، بایستی انتخابات قوی داشته باشیم و به‌دنبال مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باشیم که در بحث «مشارکت» و «رقابتم» به حوزه صدا برمی‌گردد.

۱۲ گروه طلایه‌داران معروف

شاهید مظفری، قائم‌مقام معاون صدا در‌خصوص اهداف طلایه‌داران معروف در رادیو گفت: در حال حاضر طلایه‌داران بر‌اساس آزمون‌هایی که از آن‌ها گرفته شده، سازماندهی شده‌اند. این اعضا در ۱۲ گروه سازماندهی شده‌اند. این گروه‌ها هر‌کدام یک پروژه و طرح عملیاتی را به‌عهده گرفته‌اند. گروهی به‌طور خاص تمرکزش بر موضوع اقامه نماز و کارکرد‌ها و اقدامات لازم است. گروه دیگر کانون قرآن و عترت و بیت النور، گروه دیگر اندیشه‌ورزی کار و فعالیت در حوزه آموزش و... است.
وی معتقد است: که مسأله امر به معروف و نهی از منکر اول باید از خود افراد شروع شود، اولین قدم برای این تاثیر‌گذاری این است که تمام تلاششان را بکنند که از ناحیه آن‌ها هدایت جاری شود.

۱۱۷ ساعت برنامه در حوزه زنان، خانواده و رسانه

مرضیه محمودی، نماینده امور زنان و خانواده صدا به گزارش عملکرد معاونت صدا در حوزه زنان، خانواده و رسانه در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: رادیو ایران با قدیمی‌ترین برنامه خانوادگی «خانه و خانواده»، ۵ ساعت برنامه در هفته با این موضوع دارد. رادیو اقتصاد با برنامه‌های «ایران بانو»، «ثروت خاموش»، «به توان زندگی»، «بزرگراه» ۱۴ ساعت و ۵۵ دقیقه برنامه در هفته دارد. سهم رادیو پیام با برنامه‌های کوتاه، پیام زندگی، پیام همزیستی ۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه در هفته است. رادیو تهران با برنامه‌های مهربانو، خانواده تهرانی، ۴ ساعت در هفته برنامه دارد و... معاونت صدا در شش ماهه اول امسال ۱۱۷ ساعت برنامه در حوزه زنان، خانواده و رسانه داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها