پرسپولیس در حضور هزاران هوادارش فقط به صعود فکر می‌کند

جنگ‌صعود در دود

پرسپولیس در این فصل فراز و فرود زیادی داشته و همین مساله موجب شده هوادارانش روزهای متفاوتی را پشت سر گذاشته باشند. در این میان اگر از هواداران این تیم پرسیده شود که یکی از بهترین بازی‌های این فصل شاگردان یحیی گل‌محمدی را نام ببرند، بدون شک یکی از گزینه‌های آنها بازی رفت این تیم مقابل الدحیل در قطر بود.
کد خبر: ۱۴۳۴۲۲۵
نویسنده رضا پورعالی و حسین خلیلی - گروه ورزش
جنگ‌صعود در دود
 
شاگردان یحیی با یک بازی حساب شده و زیبا، نه تنها با برد یک بر صفر دوحه را ترک کردند بلکه اجازه ندادند ستاره‌های این تیم همچون فیلیپ کوتینیو و مایکل الونگا، کوچک‌ترین خطری روی دروازه‌شان ایجاد کنند. حالا پرسپولیس امروز و در آخرین بازی مرحله گروهی در حالی به مصاف الدحیل می رود که بدون شک می‌توان آن را مهم‌ترین بازی سرخپوشان طی چند فصل اخیر عنوان کرد. برد پرسپولیس در بازی رفت موجب شد تا مدیران الدحیل تصمیم به تغییر کادر فنی تیم‌شان بگیرند. چند روز بعد از آن شکست، هرنان کرسپو آرژانتینی ازهدایت الدحیل کنار گذاشته شد و کریستوفر گالتیه، سرمربی سابق پاری‌سن ژرمن هدایت این تیم را به عهده گرفت. البته این تغییر نتوانست به وضعیت‌شان درلیگ قهرمانان آسیا کمکی کند زیرا دو شکست پیاپی مقابل النصر، تمام امیدهای این تیم برای صعود را از بین برد. الدحیل برای بازی امشب چند ستاره خود را هم دراختیار ندارد. کوتینیو، ادمیلسون و سمدو که مهم‌ترین بازیکنان خارجی این تیم محسوب می‌شوند، به دلیل محرومیت و مصدومیت به همراه تیم شان به تهران نیامده‌اند. 
   
پرسپولیس به دنبال طلسم‌شکنی 
از آخرین برد پرسپولیس حدود یک ماه و نیم می‌گذرد. این تیم در بازی رفت لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. از آن زمان تاکنون، این تیم در پنج بازی باشگاهی و آسیایی به میدان رفته و همچنان در حسرت برد است. این تیم چهار تساوی و یک باخت از خودش به جا گذاشته که دو تساوی آن در لیگ قهرمانان و دو تساوی هم در لیگ برتر به دست آمده است. تنها باخت‌شان هم مقابل سپاهان در اصفهان رقم خورد.  علاوه بر این، مهاجمان پرسپولیس هم خیلی دوست دارند بازی مقابل الدحیل پایان ناکامی‌ها آنها باشد. پرسپولیس در پنج بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان فقط چهار گل زده و نکته مهم این‌که هیچ‌ کدام از این گل‌ها توسط مهاجمانش به ثمر نرسیده است.

۲ بازمانده از بازی خاطره انگیز 
هربارصحبت از بازی پرسپولیس والدحیل می‌شود، هواداران این تیم ناخودآکاه یاد بازی برگشت مرحله یک چهارن نهایی سال۲۰۱۸ می‌افتند. پرسپولیس بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر باخته بود و نیمه اول بازی برگشت را هم با یک گل عقب افتاده بود. اما بازی به شکل دراماتیکی تمام شد و شاگردان برانکو با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند و به مرحله بعد رفتند. از آن تیم، فقط دو بازیکن باقی مانده است: علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه.  نکته جالب این است که این دو بازیکن این روزها آماده‌ترین بازیکنان تیم گل‌محمدی به حساب می‌آیند. عالیشاه زننده تک گل پرسپولیس در بازی رفت این فصل در قطر بود و بیرو هم یکی از معدود ستاره‌های این فصل پرسپولیس بوده است. بدون شک این دو بازیکن می‌توانند در شکل گرفتن یک شب خاطره انگیز برای هواداران پرسپولیس نقش مهمی داشته باشند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها