مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

اجرای طرح "تله مدیسین" به بیماران مناطق محروم استان مازندران

دکتر ظفرمند مدیر درمان دانشگاه گفت: پروژه اجرایی سازی تله مدیسین در سطوح ۱ و ۲ و فراهم آوری انجام مشاوره بین بیمارستانی در دستور کار قرار گرفته است.
دکتر ظفرمند مدیر درمان دانشگاه گفت: پروژه اجرایی سازی تله مدیسین در سطوح ۱ و ۲ و فراهم آوری انجام مشاوره بین بیمارستانی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۴۳۴۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، دکتر ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال ایجاد تسهیلات و دسترسی آحاد جامعه بخصوص در مناطق دورافتاده و شهرستانی دور از مناطق قطب درمانی است افزود: در همین زمینه پروژه اجرایی سازی تله مدیسین در سطوح ۱ و ۲ و فراهم آوری انجام مشاوره بین بیمارستانی در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر ظفرمند اعلام کرد:  در جلسه ای که با حضور کارشناسان حوزه های درمان ، بهداشت و رئیس  و کارشناسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت بهداشت برگزار شد، شیوه اجرائی این طرح در استان مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

وی از مشاوره و ویزیت بیمار و تبادل نظر برخط توسط متخصصین متعدد به صورت ویدئو کنفرانسی بعنوان یکی از مزایای این طرح بر شمرد و افزود: در این نشست آخرین نسخه آزمایشی تله مدیسین و تجهیزات مورد نیاز  و قابلیت های این پروژه توسط دکتر مظهری رئیس اداره فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تشریح شد.

دکتر ظفرمند تصریح کرد با توجه به وجود مناطق صعب العبور در جغرافیای استان مازندران،  روش مذکور می‌تواند سطح دسترسی به خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی را در این مناطق مهیا نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها