معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:

افتتاح پروژه‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اردبیل

مرکز مشاوره و روانشناسی «راه زندگی» در اردبیل افتتاح شد

با حضور قائم مقام کمیته امداد، کلینیک مشاوره و روانشناسی راه زندگی «رز» در اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۵۲

 به گزارش جام جم آنلاین،جعفر صباغیان در آیین افتتاح این مرکز گفت: ماموریت کمیته امداد صرفا رفع نیاز‌های معیشتی نیست، بلکه رفع نیاز‌های معنوی و فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش هم به اندازه رفع نیاز‌های معیشتی ضروری است و برای کمیته امداد اولویت دارد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس در تمامی ادارات تابعه کمیته امداد، مرکز مشاوره راه‌اندازی شده است که در حوزه‌های مختلف برای مددجویان و نیازمندان مشاوره لازم را به صورت رایگان ارائه می‌کند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان، باید به سرپرستان خانوار‌ها نیز مشاوره‌های لازم ارائه شود تا با اتخاذ تصمیمات درست خانواده‌ها دچار مشکل نشوند و یا مشکلات آن‌ها برطرف شود.
صباغیان خاطرنشان کرد: کارشناسانی که در این مراکز خدمت می‌کنند، به کار خود و خدمتی که به مردم خصوصا اقشار نیازمند ارائه می‌کنند، باید افتخار کنند و بدانند که این افتخار نصیب هر کسی نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل هم در این آیین گفت: در کلینیک راه و زندگی که با مجوز سازمان نظام مشاوره و روانشاسی راه‌اندازی شده است، کارشناسان خبره به مددجویان و نیازمندان مشاوره‌های لازم را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.
علیرضا حسین‌نژاد اضافه کرد: در این مرکز به خانواده‌های نیازمند و مددجویان خدماتی از جمله مشاوره و روان درمانی فردی، ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره شغلی و تحصیلی کارگاه‌های آموزشی ارزیابی و روان‌سنجی ارائه می‌شود.
وی بازسازی و روان درمانی، استعدادیابی کودکان و نوجوانان، جلوگیری از اختلالات اضطرابی، ارائه آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج برای نوعروسان، فرزندپروری، جلوگیری از افسردگی و روان درمانی را از دیگر خدماتی ذکر کرد که در این مرکز ارائه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها