شنیدن قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی برای هرکسی جذاب است. حال تصور کنید برخی ازاین افسانه‌ها دریک مجموعه تلویزیونی و در قاب تلویزیون تماشایی شوند. «مستوران» داستانی کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند؛ ماجرایی که در آن با حمله قبیله وحشیان، کودکی به طرزی مرموز دزدیده می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۳۷۲۵
نویسنده زینب علیپور طهرانی - روزنامه نگار
 
مادر داغدار به دنبال راهی است تا به هر قیمت کودکش را پس گیرد، اما موانع زیادی بر سراهش قرار دارد. این مجموعه که جزو آثار پربیننده سال گذشته هم محسوب می‌شود،  به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی ساخته شده بود. استقبال مخاطبان از این سریال باعث شد سازندگانش به فکر تولید فصل دوم آن بیفتند. از این رو عطا پناهی همراه سید علی هاشمی ساخت فصل دوم را آغاز کردند و قرار است این سریال به زودی روی آنتن برود.

لیث و لطیفه فرزندی به نام لطفعلی درسری اول داشتند که حال ۲۰سال از آن زمان گذشته و او تبدیل به شخصیتی شده که ماجراهایی را پیش می‌برد. کاوه خداشناس این نقش را بازی کرده است.

یکی ازویژگی‌های این سریال لوکیشن و فضاسازی آن در دوران کهن است که در داستان روایت می‌شود. در این مجموعه شاهد لوکیشن‌ و خانه‌های قدیمی جذابی هستیم که در شهرک مستوران واقع در احمدآباد مستوفی ساخته شده‌است.

دوال پا را که به خاطر دارید؟ همان موجود عجیبی که در فصل یک روی شانه‌های لیث عطار نشست و تا پایان او را رها نکرد. در سری جدید او را همراه با شخصیت دیگری در این داستان خواهیم دید که ماجراهایی شیرین‌تر خلق می‌کند.

شهر افسانه‌ای مستوران یک مجموعه پربازیگر و پرلوکیشن است که جذابیت‌های بصری بسیاری دارد. تصور کنید مدیریت و کنترل کلی هنرور چقدر می‌تواند برای گروه تولید و تهیه و به خصوص کارگردان سخت باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها