استاندارکرمان خواستارشد:

استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای برطرف کردن مشکلات مردم

استاندار کرمان گفت: باید ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را فعال نگه داشت و از آن برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.
استاندار کرمان گفت: باید ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را فعال نگه داشت و از آن برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.
کد خبر: ۱۴۳۲۶۴۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدمهدی فداکار، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان گفت: باید ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را فعال نگه داشت و از آن برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد. 

وی تصریح کرد: اگر بخشی از مشکلات اشتغال مردم در استان رفع می‌شود به برکت همین‌ تصمیم‌گیری‌ها است، لذا اعضای کارگروه بایدبا روحیه جهادی و پشت کار لازم به پیش بروند تا مشکلات مردم درحوزه اشتغال برطرف شود. 

مهدی حسینی‌نژاد، مدیرکل صمت شمال استان کرمان نیز در این جلسه افزود: بیست و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در زمینه جهاد کشاورزی برگزار شد. 

وی بیان داشت: هفت واحد از بخش جهادکشاورزی که مشکلاتی در زمینه سوخت، تامین زیرساخت و مالی داشتند رصد و مشکلات آنها رفع شد. 

مدیرکل سازمان صمت شمال استان کرمان اظهارداشت: دو مورد از مصوباتی که اجرایی نشده بود، در کارگروه به دستور استاندار کرمان مجددا مطرح و دلایل اجرایی نشدن این دو مصوبه بررسی و در ادامه تصمیمات لازم گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها