جام جم آنلاین اصفهان؛ هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابطعمومی و ارایه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابطعمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابطعمومیها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه و فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی صورت پذیرفت.
این جشنواره در ۱۱ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی / بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابطعمومیهای کشور است.
گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.
محمد دهبیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط با اشاره به اینکه تقویت زیرساختهای روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبههای برتر این جشنواره تاثیربسزایی داشته است، اظهار کرد: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخصهای موفقیت در این عرصه بوده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: بر این اساس استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد