گزارش اختصاصی العالم از روی عرشه کشتی توقیف‌ شده اسرائیلی در یمن

خبرنگار العالم در یمن از روی عرشه کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» در دریای سرخ که شنبه گذشته توسط نیروهای یمنی توقیف شد، گزارش تهیه کرد.
کد خبر: ۱۴۳۲۱۸۴
تعداد بازدید : 29

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار العالم از روی عرشه کشتی اسرائیلی گفت: نیروهای یمنی تاکنون قاطعیت خود را در حمایت از فلسطین به جد ثابت کرده و در این زمینه، کارنامه‌ای پرافتخار و ممتاز دارند.

ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی یمن، در مصاحبه با خبرنگار العالم از روی عرشه کشتی توقیف شده اسرائیلی گفت: «توقیف این کشتی اسرائیلی توسط نیروی دریایی ارتش یمن، در حمایت از برادرانمان در فلسطین و مقاومت اسلامی و در پاسخ به کشتار ظالمانه ملت مظلوم فلسطین توسط "اسرائیل" صورت گرفته است.»

وی افزود: این اقدام پیامی برای دوست و دشمن داشت که نیروی دریایی یمن با تمام امکانات خود آماده حمایت از برادرانمان در سراسر غزه است و نیروی دریای یمن با هر تحرک و اقدامی علیه ملت یمن نیز مقابله خواهد کرد.

ضیف الله شامی ادامه داد: از این پس همه کشتی های اسرائیلی هدف اولیه نیروی دریایی یمن خواهند بود و این آغاز کار است.

این اقدام بزرگ یمن چند روز پس از سخنان رهبر انصارالله در خصوص رصد کردن حرکت کشتی‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت و بار دیگر شکست اطلاعاتی اسرائیل را نشان داد و اگر بمباران غزه متوقف نشود، ممکن است تا اعماق دریای سرخ نیز ادامه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها