رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان خوزستان:

تدابیر لازم برای جلوگیری از ناترازی گاز در زمستان برای خوزستان پیش بینی شده است

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان خوزستان گفت : برای جلوگیری از ناترازی گاز در زمستان تدابیر لازم در خوزستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۴۳۲۰۸۱

جام جم آنلاین - خوزستان، علی طیبی درولین نشست کمیته بحران شرکت گاز استان خوزستان که د راستای برنامه ریزی جهت جلوگیری از مشکلات ناترازی گازتشکیل شد، گفت: با برنامه ریزی و هم افزایی دستگاه های اجرایی استان در سال گذشته مشکل خاصی در زمینه ناترازی گاز در استان خوزستان نداشتیم.

وی افزود: از سوی معاون اول ریاست محترم جمهوری بخشنامه ای برای همه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری ها در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ابلاغ شده است که در این بخشنامه شرکت ملی گاز ایران و در استان ها شرکت های گاز استانی مکلف به اجرای بندهای  این ابلاغیه می باشند.

 رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان افزود: براساس این بخشنامه کلیه دستگاه های اجرایی، نهادها، صنایع و اماکن تجاری ضمن انجام معاینه فنی موتورخانه ها و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، ملزم به رعایت دمای 18 درجه سانتی گراد در محیط کار هستند.

طیبی عنوان کرد: از موارد دیگری که در این بخشنامه تاکید شده است، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از شروع وقت اداری و خاموش کردن آن ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روزهای تعطیل نیز وسایل گرمایشی باید خاموش باشد.

 رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه پایداری گازرسانی به مشترکین خانگی دراولویت برنامه کاری این شرکت می باشد، ابراز امیدواری کرد که در زمستان امسال نیز مانند سال گذشته مشکلی برای مشترکین و مصرف کنندگان گاز خانگی به وجود نیاید.

وی در خصوص محدودیت های مصرف گاز در استان افزود: در این بخشنامه مواردی در خصوص میزان مصرف گاز اماکن ایرانگردی، جهانگردی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و ساختمان های تجاری مطرح شده است که در جلسات مدیریت بحران استان تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها