همزمان با سراسرکشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد:

استانداردسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی 1000 کلاس درس در کرمان

در سفر رییس جمهور به استان چهارمحال وبختیاری با ارتباط ویدئوکنفرانس با سراسرکشور، استاندارد سازی سیستم سرمایشی وگرمایشی 1000 کلاس درس درسراسراستان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ هم زمان با سفر استانی ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، استانداردسازی سامانه گرمایشی ۹۵۰۰ کلاس درس در سراسر کشور توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد که این مراسم در استان کرمان با ارتباط ویدئو کنفرانس و با حضور هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس، ارجمند مشاور و معاون اداره کل آموزش و پرورش، گله داری مدیر پروژه تاسیسات و ناظرین تأسیسات مدارس شهرستان کرمان، مدیر و معاون آموزش و پرورش ناحیه یک و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: یکی از اهداف سازمان نوسازی مدارس کشور در کنار دیگر برنامه‌ها، استاندارد سازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس می‌باشد و طی یک برنامه ریزی مناسب و تخصیص اعتبار خوبی که برای این موضوع از محل عوارض گاز در نظر گرفته شده تعداد ۹۵۰۰ کلاس درس در سراسر کشور به سامانه گرمایشی و سرمایشی استاندارد مجهز شده است.

عباس هدایتی، ادامه داد: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده است که بیش از ۱۰ درصد از کل عملکرد کشور را شامل می شود.

وی افزود: تقریبا ۶۰ درصد از اجرای این سامانه‌ها در مناطق جنوب و محروم استان کرمان رخ داده است و در تمام نقاط استان از سیستم استاندارد به روز و با کیفت عالی استفاده شده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، تجهیزات این سامانه‌ها همه از تولیدات شرکت‌های داخلی کشور تهیه شده است.

هدایتی، تصریح کرد: حفظ بیت‌المال وظیفه مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش استان است که با نگهداری و انجام تعمیرات دوره‌ای عمر این تجهیزات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی را چند برابر می‌‌کند و از هزینه کرد دوباره اعتبارات در مدارس جلوگیری خواهد نمود که در این رابطه نیازمند نگاه ویژه مسئولین آموزش و پرورش استان هستیم.

گله داری، مدیر پروژه تاسیسات اداره کل نوسازی مدارس کرمان نیزدرحاشیه این مراسم گفت:سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس در قالب کولرگازی (اسپلیت سرمایشی و گرمایشی)، سیستم موتورخانه مرکزی، پکیج زمینی و دیواری و سامانه‌های برقی، استاندارد سازی گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها