با حضور عضو هیات امنای کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبرداد؛

شارژ 1.2 میلیارد تومانی برای مادران باردار و شیرده

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر خدمات کمیته امداد به مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بن کارت مادران باردار و شیرده مشمول در استان، با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان شارژ شده است
کد خبر: ۱۴۳۰۷۴۲

به گزارش جام جم  و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد کمک به رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده است، اظهار داشت:کمک به رفع سوء تغذیه زنان باردار و شیرده با همکاری و مشارکت کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی می شود.
 
روشن هدف از توزیع سبد غذایی جهت مادران باردار و شیرده را ارتقاء وضعیت تغذیه مادران باردار و شیرده و همچنین ایجاد نگرش و ترویج فرهنگ تغذیه سالم در این مادران عنوان کرده است.
 
مدیر کل کمیته امداد خاطر نشان کرد: گروه هدف با تاییدیه معتبر پزشک خانواده و یا متخصص زنان و زایمان در روند حمایت قرار می گیرند و ماهانه بن کارت آنها شارژ می شود.
روشن یاد آور شد: از ابتدای سال 1402   تاکنون بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان جهت تامین غذایی 845 مادر باردار و یا شیرده هزینه شده است.
 
وی در پایان خاطر شنان کرد: سرانه هر بسته غذایی در ماه 350 هزار تومان می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها