كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار تا پایان سال آسفالت می شوند
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان:

كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار تا پایان سال آسفالت می شوند

توزیع کلاه ایمنی میان موتور سواران بهشهری

کلاه ایمنی رایگان میان راکبین موتورسیکلت روستای پاسند شهرستان بهشهر توزیع شد
کد خبر: ۱۴۲۸۵۲۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر از توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت روستای پاسند این شهرستان با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور خبر داد.

حمید محمدی در حاشیه مراسم توزیع کلاه ایمنی آموزش و فرهنگ سازی را از مهمترین اقدامات این اداره در راستای کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی برشمرد.

او اظهار داشت: نصب ضربه گیر به وسیله بشکه‌های ترافیکی در بریدگی‌های محور‌های مواصلاتی شهرستان، ایجاد سرعتکاه‌های آسفالتی در محور‌های پرتصادف و سایر اقدامات به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی در سطح شهرستان انجام گرفته که ضرورت دارد این اقدامات با هماهنگی بیشتر مردم و مسئولین موثرتر واقع شود.

محمدی گفت: بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته ۵۱ درصد راکبین موتورسیکلت‌ها در کشور به علت ضربه وارده به سر فوت شده اند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در طول سال برنامه‌های متنوع و گوناگونی در خصوص فرهنگ سازی و ارتقا ایمنی عبور و مرور در دست اجرا داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به توزیع رایگان کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت‌ها اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها