در خراسان شمالی ؛

اولویت‌بندی پرداخت تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ از ابتدای سال جاری تاکنون با معرفی 220 طرح مشاغل خانگی به مبلغ 154میلیارد ریال به بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ارسال گردیده که با توجه به کندی روند پرداخت طبق پیگیری های صورت گرفته است .
کد خبر: ۱۴۲۸۲۸۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

از ابتدای سال جاری تاکنون با معرفی 220 طرح مشاغل خانگی به مبلغ 154میلیارد ریال به بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ارسال گردیده که با توجه به کندی روند پرداخت طبق پیگیری های صورت گرفته در نشست رئیس گروه کاری اشتغال و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با رییس شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مقرر شد تا پرداخت تسهیلات این حوزه از مشاغل در اولویت قرار گیرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ محمد اربابی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به مدت زمان اندک باقی مانده و لزوم جذب اعتبارات توسعه مشاغل خانگی در استان، رایزنی این اداره کل بصورت حضور در بانک های عامل استان با هدف پرداخت هرچه سریعتر تسهیلات به متقاضیان طرح های مشاغل خانگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با معرفی 220 طرح مشاغل خانگی تاکنون 96 طرح با مبلغی بالغ بر 62  میلیارد ریال پرداخت نموده که با پیگیری های انجام شده، مقرر شد تا پایان آبان ماه سال جاری نسبت به تکمیل و پرداخت تسهیلات به پرونده های ابلاغی مبادرت ورزد . / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها