مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: سازمان بیمه سلامت ۱۲۵ میلیارد ریال منابع مالی برای درمان و ارایه خدمت به بیماران خاص این استان در سال جاری پرداخت کرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۹۲۶

 به گزارش جام جم آنلاین :محمدرضا جیریایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت خمین، افزود: ۱۶ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص و سخت درمان در استان مرکزی در این صندوق ساماندهی شده‌اند و می‌توانند از خدمات حمایتی سازمان بهره‌مند شوند.
وی، با یادآوری تشکیل صندوق بیماران خاص از شهریورماه پارسال، گفت: ۱۰۷ نوع بیماری از خدمات حمایتی این صندوق بهره‌مندند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: حمایت از زوج‌های نابارور از دیگر خدمات سازمان بیمه سلامت است و تمام زوج‌های جوان نابارور عضو در این صندوق، تحت پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار دارند.

بیمه سلامت ۱۲۵ میلیارد ریال برای درمان بیماران خاص استان مرکزی پرداخت کرد

جیریایی اضافه کرد: ۵۴۵ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان مرکزی نشان‌دار شدند و تمام مراکز دولتی و خصوصی درمان ناباروری در استان، طرف قرارداد با بیمه سلامت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: تاکنون ۳۰میلیارد ریال کمک مالی توسط اداره‌کل بیمه سلامت استان برای درمان این زوج‌ها پرداخت شده است.

جیریایی یادآور شد: ۶۵۴ هزار نفر تحت پوشش اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی قرار دارند که ۴۶ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: ۳۲۶ هزار نفر این افراد تحت پوشش صندوق روستائیان و عشایر و ۱۸۳ هزار نفر تحت پوشش صندوق ایرانیان است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان از خدمات بیمه‌ای صندوق بهره‌مند شده و حق سرانه آنها توسط دولت پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: این صندوق‌ها ۸۵ درصد مجموع جمعیت تحت پوشش بیمه‌ای این اداره‌کل را تشکیل می‌دهند و به صورت رایگان از خدمات بیمه‌ای این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

جیریایی، جمعیت تحت پوشش بیمه‌ای سایر اقشار این اداره کل را ۴۱ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۸۲ هزار کارمند در استان مرکزی از چتر حمایتی بیمه سلامت بهره‌مند است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح دارویار با هدف حذف ارز ترجیحی از دیگر اقدامات بیمه سلامت است و در نیمه نخست امسال ۷۰۰ میلیارد ریال در این راستا پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی، با اشاره به حمایت از توانخواهان زیرپوشش بهزیستی توسط بیمه سلامت، گفت: ۲۱ هزار توانخواه در این استان در سامانه بیمه سلامت برای دریافت ۵۹ کد خدمتی تعهد این بیمه، نشان‌دار شدند.

جیریایی تاکید کرد: دولت سیزدهم ۲۰ دستاورد مهم در بخش‌های مختلف بیمه سلات دارد.

فرماندار خمین نیز در این آیین با تسلیت شهادت حضرت معصومه(س) گفت: ساختمان اداری، تجهیزات و نیروی انسانی، هدف ابزاری برای تحقق هدف اصلی یعنی خدمت رسانی به مردم است.

حمید کمانکش ادامه داد: مردم انقلابی ایران شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و برنامه‌ریزی‌ها و تلاش مسئولان در دولت سیزدهم در مسیر ارائه خدمات به آحاد مردم جامعه است.

ساختمان جدید بیمه سلامت خمین در ۶۰۰ متر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها