اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ صبح امروز شنبه، ششم آبان ماه همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی، دیزل ژنراتور پزشکی قانونی بجنورد شروع به کار کرد .
کد خبر: ۱۴۲۷۹۰۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی،در این مراسم مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی،دکتر نورس ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و حاضرین و تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل مختصری در خصوص خدمات پزشکی قانونی توضیح داده و گفت: طی سالهای اخیر اقدامات ارزنده ای در خصوص پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در اداره کل صورت گرفته است. 
 
سپس معاون اداری مالی و رابط پدافند غیرعامل پزشکی قانونی استان، امجدی در خصوص اهم اقدامات انجام شده در خصوص پدافندغیر عامل در حوزه‌های مختلف از جمله حفاظت فیزیکی، سایبری ارائه داد و مشخصات دیزل اداره کل از جمله ظرفیت دیزل و هزینه انجام شده برای خرید آن و شرکت سازنده را ارائه کرد. 
 
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری، رستمی ضمن تشکر و تقدیر از تلاشهای انجام شده در پزشکی قانونی، با آرزوی تحقق شعار" ایران پایدار به وسعت ایمان و به بلندای امید" به همراه مدیر کل پزشکی قانونی استان،دکتر نورس اقدام راه اندازی دیزل اداره کل کردند. 
 
در پایان مدیر کل پدافند غیر عامل استان از سردخانه اتاقی و موتورخانه پزشکی قانونی استان بازدید کرد و از نزدیک با سایر اقدامات حوزه بحران و پدافند غیرعامل و کمبودهای پزشکی قانونی از جمله خودرو مرتبط با بحران و صحنه جرم آشنا شد و قول مساعدت و همکاری لازم را داد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها