از سراسر ايران تا پايتخت به دنبال احقاق حق و يكسان سازي؛

سهم بري عادلانه از درآمد كار كارگران

محکومیت کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی،توسط بوشهری ها؛

تجمع عظیم مردم بوشهر

مردم مومن و انقلابی بوشهر با تجمع در میدان قدس این شهر و سر دادن شعارهایی کوبنده، جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و بویژه حمله موشکی به بیمارستان «المعمدانی» غزه را محکوم کردند
کد خبر: ۱۴۲۶۶۳۹
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مردم مومن و انقلابی بوشهر با تجمع در میدان قدس این شهر و سر دادن شعارهایی کوبنده، جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و بویژه حمله موشکی به بیمارستان «المعمدانی» غزه را محکوم کردند.
 
در این اجتماع که شامگاه چهارشنبه در میدان قدس شهر بوشهر روی داد، بوشهری‌های همیشه حاضر در صحنه، خشم و انزجار خود از حمله به مردم بی گناه نوار غزه اعلام و خواستار پایان سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.
 
استاندار بوشهر در این آیین در اجتماع مردم بوشهر اظهار داشت: رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی با بمباران بیمارستان غزه، نابودی خود را شتاب بخشید.
 
احمد محمدی زاده خاطر نشان کرد: کشتار زنان و کودکان و فاجعه انسانی در بیمارستان المعمدانی غزه، ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.
 
استاندار بوشهر از مردم غیور و انقلابی استان بوشهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر کرد.
 
بر اساس این گزارش، مردم بوشهر همچنین بر ضرورت بازگشایی گذرهای انسانی برای امدادرسانی فوری به مجروحان بمباران‌های چند روز اخیر غزه تاکید کردند.
 
بوشهری‌ها در این تجمع با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «اسراییل کودک کش و جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است»، « مرگ بر آمریکا»، « حکومت اسراییل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حال سقوط است» و «رهبری ملت ما الهی است، راه بدون رهبری گمراهی ست» جنایت‌های وحشیانه و نسل کشی رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها