درخواست قصاص برای قاتل پدر و پسر

مرد میانسال که با شلیک گلوله پدر و پسری را به قتل رسانده بود با درخواست قصاص اولیای دم به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۸۴۵
درخواست قصاص برای قاتل پدر و پسر

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ساعت۱۸عصر سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه امسال و با گزارش قتل مرد ۵۳ساله و پسر ۲۵ساله‌اش در شهر چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد، حیدر و پسرش عنایت از سوی یکی از اهالی محل به نام بهرام هدف شلیک گلوله قرار گرفته و جان باخته‌اند.
متهم تحت تعقیب پلیس قرار ‌گرفت تا این‌که چند ساعت بعد ماموران پلیس تهران در حوالی یافت‌آباد به او مشکوک شده و این مرد خود را تسلیم کرد. مأموران در بازرسی مرد‌ میانسال‌، اسلحه کمری کشف کردند که بررسی‌های بعدی نشان داد وی همان مردی است که دو ساعت و نیم قبل در درگیری پدر و پسری را با شلیک گلوله در شهر چهاردانگه به قتل رسانده است. متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اعتراف به قتل گفت: «من و خانواده‌ام و پدر و پسری که کشته شدند داخل یک کوچه زندگی می‌کنیم. حدود یک سال قبل با هم اختلاف پیدا کردیم و همین موضوع هم باعث درگیری‌ ما می‌شد. امروز داخل کوچه بودم که با چهار نفر از اعضای خانواده آنها روبه‌رو شدم و با هم مشاجره لفظی کردیم. عصبانی شدم و به داخل خانه‌ام رفتم و کلت کمری که ۲۰ سال قبل خریده بودم را برداشتم و به داخل کوچه آمدم. من به سوی آنها شروع به تیراندازی کردم و پدر و پسر به سمت من آمدند تا اسلحه‌ام را بگیرند که از نزدیک هدف گلوله قرار گرفتند و نقش بر زمین شدند.»
پس از بازسازی صحنه قتل و تکمیل تحقیقات پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و او در حالی به زودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد که اولیای دم برای او درخواست قصاص کرده‌اند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها