به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا سرسنگی با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار تاکنون در شش بازارچه، قابلیت استفاده و بهره برداری را دارد، هدف از اجرای این سامانه را مدیریت یکپارچه در عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی در بازارهای تحت مدیریت شهرداری یزد عنوان کرد.
وی ادامه داد: کنترل بازار، تقویت نظارت بر قیمت ها و میزان عرضه محصولات، بروز رسانی شیوه عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی بر مبنای تحقق خدمات دولت الکترونیک در این زمینه و بهبود کیفیت میوه و فرآورده های کشاورزی در شهر یزد پس از تثبیت قیمت ها، از جمله نتایج اجرای این طرح می باشد.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد همچنین از دیگر اهداف اجرای این سامانه را کمک به شناسایی کمی و کیفی وضعیت بازار میوه و فرآورده های کشاورزی شهر یزد با هدف دستیابی به اطلاعات بازار عرضه و تقاضای میوه و فرآورده های کشاورزی و تحلیل بازار و کمک به تصمیم سازی موثر در این موضوع به ویژه در رعایت حقوق مصرف کنندگان برشمرد.
سرسنگی افزود: این سامانه پس از قرارگیری سامانه در بستر اینترنت قابلیت استفاده توسط شهروندان را خواهد داشت.
وی با بیان این که شهروندان جهت اطلاع از قیمت میوه و تره بار و تخفیفات می توانند به این سامانه مراجعه نمایند، گفت: در این سامانه امکان عرضه کالاهای تنظیم بازار نیز فراهم گردیده است و از این طریق می توان اینگونه کالاها را به مردم عرضه داشت.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد