رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه؛

هدیه پلیس راهور در خصوص ترخیص فوق العاده خودرهای رسوبی به مناسبت هفته انتظامی

“سرهنگ محمد حیدری” از امکان سهل تر و جدید ترخیص خودروهای رسوبی به مناسب” هفته انتظامی” سال ۱۴۰۲ وامکان تقسیط جرائم راهنمایی و رانندگی تا یکسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۵۰۵۵

جام جم آنلاین؛  رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به آغاز هفته انتظامی که از روز۱۳ مهرماه آغاز شده است ، دستورالعملی از سوی پلیس راهور فراجا در خصوص ترخیص خودروهای رسوبی اعلام گردیده است.

رئیس پلیس راهوراستان ادامه داد : در این دستورالعمل تسهیلاتی برای ترخیص خودروهای رسوبی از تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ فراهم شده و از روز شنبه ۱۵ مهر ماه تا تاریخ ۲۹ مهر ماه سال جاری ادامه دارد .

وی افزود: در این دستورالعمل شهروندان برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت ( به استثنای خودرهای دارای شکایت ودستور قضایی) بصورت اینترنتی وغیر حضوری و از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ میتوانند در خصوص ترخیص خودروی خود اقدام نمایند .

وی گفت: ممکن است برخی از موتورسواران و رانندگان فاقد گواهینامه رانندگی باشند و در این حالت با اخذ تعهدی مبنی بر گرفتن گواهینامه خودرو تحویل فردی میگردد که گواهینامه داشته و از سوی مالک معرفی گردد .

وی بیان داشت: محاسبه و هزینه توقفگاه هم بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ می باشد همچنین ۵۰ درصد خلافی پرداخت و ۵۰ درصد دیگر به صورت اقساط ودر طول یک سال پرداخت می گردد. .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها