مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان:

افتخارات امروز را مدیون خون شهداییم / خدمت به مردم ادامه دادن راه شهداست

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید در هر مسند و جایگاهی که هستیم، خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهیم.
کد خبر: ۱۴۲۴۸۶۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همراه با یادبود شهید ابوالفضل زارعی در آستان مقدس امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) شهر راوند برگزار شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با اشاره به برخی فداکاری‌های شهدای بزرگوار در جریان هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس را یکی از افتخارات ملت ایران توصیف کرد و گفت: رشادت‌های شهدای عزیز عامل رشد و تعالی ایران اسلامی بود.

مرتضی حاجی کاظمی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی موفق شده با استفاده از تجربیات به دست آمده در جنگ تحمیلی مسیر پیشرفت خود را هموار کند عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در زمینه ساخت پهپاد، سلول‌های بنیادی و دانش‌های روز جزء کشورهای سرآمد جهان محسوب می‌شود، افتخاری که یقینا باید آن را از برکت خون شهدا بدانیم.
حاجی کاظمی در ادامه با بیان چند خاطره از شهدای دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا را دارای اجر و منزلتی در حد شهادت دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید در هر مسند و جایگاهی که هستیم، خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهیم، در واقع امروز، خدمت به مردم ادامه دادن راه شهداست.

وی ادامه داد: ملت ایران باید در برابر توطئه‌هایی که برای ضربه زدن به جامعه طراحی شده است هشیار باشد و در مقابل هجمه‌ها به حجاب و عفاف، ایستادگی کند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی راوند هم در این مراسم گفت: شهید ابوالفضل زارع از کارمندان شاغل در شعبه تامین اجتماعی شهرستان کاشان بود که در اثر جراحت‌های باقیمانده از جنگ تحمیلی، به فیض شهادت نائل آمد.

محمدرضا معماری آرانی، با اشاره به سلوک این شهید بزرگوار ادامه داد: شهدای بزرگوار در رفتار خود با مردم بسیار خوش‌برخورد بودند و الگوی همه ما در فعالیت‌های کاری هستند.

معماری به حضور مرحوم حجت‌الاسلام حمزه زارعی زائر اربعین حسینی -که در سانحه تصادف در عراق به دیار باقی شتافت- در این شعبه اشاره کرد و گفت: رفتار آن مرحوم نیز زبانزد بود و به عنوان اسوه‌ای برای تمام کارمندان تامین اجتماعی به شمار می‌آمد.

در این مراسم کفیل نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ،مدیر درمان منطقه کاشان، جمعی از روسای ادارات اداره کل تامین اجتماعی ، روسای شعب و جمعی از مقامات محلی ، سیاسی و نظامی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند .

روایتگری حاج اکبر احسن‌زاده، از فرماندهان دفاع مقدس و مرثیه‌خوانی مداحان اهل بیت، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان مراسم از خانواده شهید زارع و مرحوم حجت‌الاسلام حمزه عباسی تقدیر شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها