رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد:

راه اندازی مرکز شوق زندگی در دادگستری کرمان

پیام تبریک رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت میلاد حضرت محمد و هفته وحدت:

به کارگیری دستورات و پیروی دقیق ازسیره و روش پیامبر(ص)،جامعه اسلامی را به اوج کمال می رساند

رییس کل دادگستری استان کرمان طی پیامی میلاد حضرت محمد (ص)،امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۲۴۵۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در متن پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمان آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم  

حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم)،اسوه‌ی حسنه ومبلّغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام بوده و نماد و تجلی حقیقی اتحاد برادری میان امت اسلامی در سرتاسر جهان است.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم)مبشر آگاهی و حکمت،صلح و دوستی،وحدت و برادری،عدالت و برابری بودند وبا حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر جهان را از انوار ملکوتی اسلام عزیز،دین رحمت و مهربانی،‌صلح و عدالت،بهره مند ساخت.

پیامبرعظیم بزرگ اسلام درعصرتاریکی،جهل و جهالت،والاترین ترین فرامین را برای جامعه بشری به ارمغان آوردو امت اسلام امروز می بایست با بکارگیری دستورات و پیروی دقیق ازسیره و روش آن پیامبر عظیم الشان (صلی الله علیه وآله وسلم) جامعه اسلامی را به اوج کمال برساند.

اینجانب فرارسیدن ولادت خجسته‌ی ختم‌المرسلین،فخر عالم و آدم،پیام‌آور عزت،رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمدمصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم)و هفته‌ی وحدت و نیز ولادت فرخنده حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام) را تبریک و تهنیت عرض نموده و ازخداوند قادر متعال سربلندی،عزت و وحدت روزافزون جامعه‌ی اسلامی در سایه‌ی آموزه‌های الهی پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم)،ائمه‌ی معصومین(علیهم‌السلام)،امام خمینی(ره)ومنویات داهیانه‌ی مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

ابراهیم حمیدی 
رییس کل دادگستری استان کرمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها