مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خبرداد:

کودکان زیر5 سال دارای سوء تغذیه در کرمان سبد غذایی دریافت می کنند

درشش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت :

صدور5هزارو374 فقره مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان کرمان گفت:طی شش ماهه نخست امسال طرح‌های مشاغل خانگی معرفی شده به بانک‌های عامل استان دوازده میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۲۴۲۹۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی مصباح،افزود:از ابتدای امسال تاکنون5374 فقره مجوز مشاغل خانگی صادر و 900 طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل استان کرمان معرفی شده است که 160 نفر به مبلغ بیش ازدوازده میلیارد تومان،تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها پرداخت شده است. 

وی افزود:در سال گذشته 102 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به استان کرمان ابلاغ شده بود که برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در خصوص جذب این اعتبار انجام شد .

مصباح،اظهارکرد:در این راستا6157فقره مجوز مشاغل خانگی صادر،1700 طرح مشاغل خانگی به بانک معرفی و نهایتا1200 طرح با 3150نفر اشتغال‌زایی به میزان 82 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت نمودند.

وی بااشاره به این‌که طي شش ماهه نخست امسال طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل استان دوازده میلیارد تومان تسهیلات دریافت و مابقی پرونده‌ها نیز در دست بررسی قرار دارند،گفت:این اعتبارات در کل استان توزیع شده است.
 
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطرنشان کرد:مدیریت استان کرمان درسال جاری 46148 فرصت شغلی را برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کرده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها