مدیرعامل شرکت آبفای یزد مطرح کرد:

گسترش ١٨٨ کیلومتری شبکه آبرسانی استان در سال گذشته

یزد- جلال علمدار گفت: در سال ١۴٠١، گسترش شبکه توزیع آب شرب در استان یزد ١٨٨ کیلومتر بوده که ٢٠ درصد از سال ١۴٠٠ بیشتر است.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۵۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد اظهار داشت: به منظور تامین آب پایدار برای مشترکان شهری و روستایی استان، در سال گذشته ٢٣ حلقه چاه حفر، ۴٩ حلقه چاه تجهیز و ۴ ایستگاه پمپاژ در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

جلال علمدار تصریح کرد: چندین مخزن آب شرب از جمله فدک، غدیر خیرآباد، باغ خان و صفاییه نیز در حال ساخت است که تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با ورود این مخازن به مدار آب شرب استان، بیش از ١٧۵ مترمکعب به ظرفیت ذخایر آب شرب استان افزوده می شود.

علمدار گفت: در راستای مدیریت مصرف و رصد آب ورودی به شبکه توزیع شهر یزد، چهار شیر گلوب با قطر های ۶٠٠ و ٨٠٠ میلی متر در این شبکه‌ نصب شده است.

وی به اهمیت جلوگیری از هدررفت آب اشاره کرد و گفت: تعویض هفت هزار کنتور خراب و نصب ٣٠٠ شیر پدالی در اماکن عمومی از جمله فعالیت های شرکت آبفا برای کاهش هدر رفت آب است.

علمدار افزود: همچنین ٧٨٠ کیلومتر از شبکه توزیع آب در استان توسط تیم کارشناسی نشت یابی و ترمیم شده است.

مدیرعامل آبفای استان یزد به جذب ٧٠٠ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات لازم در سال جاری، پروژه های شرکت آبفای استان با سرعت بیشتری در مسیر بهره برداری قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها