جلسه تامین مسکن ایثارگران شهرستان خمینی شهر

جلسه تامین مسکن ایثارگران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران مشمول دریافت خدمات زمین با حضور مسئولین در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۱۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ جلسه تامین مسکن ایثارگران با حضور همسران و فرزندان شهدا، جانبازان ۲۵ درصد به بالای مشمول دریافت خدمات زمین و با حضور مسعود مقتدایی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمینی شهر و حاج احمدی ریاست اداره راه و شهرسازی در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.
در این جلسه توضیحات لازم توسط ریاست بنیاد در خصوص پروژه مسکونی محله منظریه، خیابان ارغوان و شرایط واگذاری و مدت انجام پروژه و دیگر مباحث ارائه گردید.
 حاج احمدی ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان ضمن اشاره به مشمولین دریافت واحد مسکونی در این پروژه و شرایط پرداخت هزینه‌ها، در خصوص نحوه ساخت، مدت ساخت پروژه و نحوه امتیازبندی افراد در جهت تعیین واحدهای مسکونی توضیحات لازم را ارائه کرد.
شایان ذکر است که شهرستان خمینی شهر دارای ۹۰۰ نفر ایثارگر مشمول خدمت دریافت مسکن بر اساس تبصره ۷ قانون جامع خدمات ایثارگران می‌باشد که در این پروژه حدود ۳۰۰ نفر از این خدمت می‌توانند استفاده نمایند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها