رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات‌اساسی پالایشگاه گاز ایلام

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام :

تعمیرات اساسی سالیانه پالایش گاز ایلام آغاز شد

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام از آغاز تعمیرات‌اساسی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی امسال از ۲۳ شهریور ماه سال جاری آغاز گردید.
کد خبر: ۱۴۲۳۳۰۵

مسعود مرشدی افزود: تعمیرات‌اساسی شرکت‌های پالایشی کشور به صورت سالیانه و با هماهنگی بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های بالادستی و پایین‌دستی، با برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود.


وی اظهار داشت: در تعمیرات اساسی امسال، بازرسی، تعمیر، نوسازی و تمیزکاری و تست بیش از دو هزارو ۳۰۰ تجهیز مختلف مکانیکی، برقی و ابزار دقیقی با هدف افزایش قابلیت‌اطمینان سیستم و پایداری تولید و با صرف حدود ۷۰ هزار نفرساعت عملیاتی و پشتیبانی در دستور کار قرار دارد.


رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در فاز یک پالایشگاه، تعمیرات مشعل اصلی پالایشگاه، تخلیه و شارژ بستر‌های کاتالیستی، بازدید و تعمیرات دیگ بخار فشار متوسط، نوسازی بخشی از خطوط فرآیندی، تعمیرات دوره‌ای رله‌های حفاظتی، تست تخلیه جزئی سرکابل‌های مهم فرآیندی، ایجاد مرکز داده صنعتی، بررسی و تست سوئیچ‌های ابزار دقیقی، تعمیرات و کالیبراسیون انواع شیرآلات و اجرای طرح‌های اصلاحی از جمله فعالیت‌های مهم پیش‌بینی‌شده در تعمیرات‌اساسی امسال خواهند بود.


مرشدی تأکید کرد: تعمیرات اساسی فاز یک پالایشگاه گاز ایلام با پیش‌بینی حدود ۴۰ هزار نفرساعت نیروی اجرایی و ۳۰ هزار نفرساعت نیروی نظارتی و پشتیبانی و با تشکیل ۳۴ گروه کاری از ۲۳ شهریور ماه سال‌جاری آغاز شده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها