مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان‌کرمانشاه؛

تاخیر در پرداخت مطالبه گندمکاران کم سابقه بوده است!

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان‌کرمانشاه؛

تا این لحظه هشت هزار و هشتصد و سی و یک میلیارد تومان بحساب کشاورزان واریز شده

علی ملکشاهی گفت:نسبت به سال گذشته در همین ایام ۵۱ درصد رشد خرید تضمینی گندم در استان داریم و تا این لحظه نسبت به چند روز گذشته به رقم ۸۰۳ هزار و چهارصد و سی و یک تن رسیده ایم.
کد خبر: ۱۴۲۱۱۰۰

جام جم آنلاین-منیر اضمحالی؛ مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان‌کرمانشاه؛ تاکنون  ۲۶۱ هزارو هفتصد و شصت تن خوشبختانه خرید تضمینی بیشتر داشتیم که این رقم نسبت به ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.

ملکشاهی ضمن بیان این موضوع که خرید تضمینی گندم در اکثر نقاط استان به پایان رسیده است ادامه داد:کل خرید تضمینی سال گذشته ی ما پانصدو سی و یک هزار و ششصد و هفتاد تن بوده است.

که امسال این مقدار خرید گندم تضمینی از طریق ۷ مرکز خرید دولتی و ۳۷ سیلوی بخش خصوصی و همچنین ۱۳ مرکز مباشر تعاون روستایی انجام شده است.

مدیر غله ادامه داد:در مجموع ۵۷ مرکز خرید با توجه به رفاه حال کشاورزان که نزدیک ترین مرکز خرید تضمینی به مزرعه در اقصا نقاط استان هستند آماده خرید گندم از کشاورزان استان می باشند.

ملکشاهی کل مطالبات کشاورزان استان را بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که از این مقدار تاکنون ۷۳ درصد به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی تاکید کرد با پیگیری استاندار،برخی از نمایندگان استان،ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مدیر غله استان خوشبختانه درصد پرداختی ما نسبت به استان های همجوار خیلی بیشتر بوده است و تاکنون بالغ بر هشت هزار و هشتصد و سی و یک میلیارد تومان بحساب کشاورزان استان واریز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها