مشارکت کارکنان مخابرات اصفهان در پویش اهدای خون

به مناسبت روز ملی اهدای خون، جمعی از کارکنان شاغل و بازنشسته مخابرات اصفهان، در پویش سراسری اهدای خون مشارکت کردند و بخشی از خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۱۴۱۸۰۳۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ تعدادی از کارکنان مخابرات اصفهان در روز یکشنبه، ۹مردادماه، به مناسبت روز ملی اهدای خون،ضمن گرامیداشت این روز و در راستای پیاده سازی مسئولیت اجتماعی، در این امر خداپسندانه شرکت کردند.


شایان ذکر است در حاشیه این برنامه، محمد جواد برمکی رییس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان ضمن بیان این مطلب که اهدای خون به عنوان یک شاخص مهم همدلی، احساس مسئولیت و پیوند با هم نوع در جامعه مطرح است، از همکاری و زحمات پرسنل خدوم اداره انتقال خون اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است نهم مرداد در ایران به عنوان روز اهدای خون شناخته شده است که در واقع روز قدردانی از اهدا کنندگان این ماده حیاتی نیز به شمار می رود. سازمان انتقال خون ایران در مرداد ۱۳۵۳ با هدف سامان بخشیدن به وضع آشفته خون رسانی و به منظور ترویج فرهنگ اهدا، تهیه و تأمین خون و فرآورده های سالم و مطمئن و رایگان برای رفع نیاز بیماران نیازمند، به خصوص مبتلایان به تالاسمی، هموفیلی و لوسمی به وجود آمد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها