جام جم آنلاین اصفهان؛ در این بازدید لطفی معاون حوزه مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه تیم بازرسی، طبق برنامه ادواری حوزه وزارت از ادارات و سازمانهای زیر مجموعه براساس شاخص های ابلاغی، اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
وی گفت: در بدو ورود به اداره کل استان اداره ارتباطات مردمی جهت راهنمایی و پاسخگویی به مخاطبین وجود دارد که در بدو ورود به مشکلات رسیدگی می کنند و راهنمایی لازم جهت تسریع در روند کار انجام می شود
لطفی با بیاناینکه گزارش بازرسی پنج روز پس از انجام آن به استان مربوطه ارسال خواهد شد، اضافه کرد:شناسایی نواقص و مشکلات موجود، ارتقاء خدمت رسانی به مردم از دیگر اهداف این بازرسیهاست تا در صورت وجود موانع در راه خدمت رسانی به مردم، نسبت به رفع آن در سطح وزارتخانه اقدام شود.
مرتضی حاجی کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن خوش آمد گویی به تیم بازرسی وزارت تعاون گفت اداره کل تامین اجتماعی با بیشترین شعب ( ۴۴ شعبه و ۱۶ کارگزاری ) در سطح کشور در خدمت بیمه شدگان و کارفرمایان و مستمریبگیران می باشد و اولویت کار در استان پاسخگویی مطلوب و با کیفیت به ذینفعان سازمان می باشد.
وی گفت: با توجه به صنعتی بودن و دارا بودن ۱۱۲ هزار کارگاه فعال، ۶۷ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است که در سال ۱۴۰۱ ماهیانه ۲۳۰۰ میلیارد تومان حقوق به مستمری بگیران استان اصفهان پرداخت کرده ایم و در سال جدید این مبلغ بیشتر میباشد.
گروه ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در مدت اقامت خود در اصفهان از نزدیک عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان را مورد بررسی قرار دادند و در جلسه ای با حضور مدیرکل ، معاون تعهدات بیمه ای و روسای ادارات ، فهرست ارزیابی عمومی خود را با کارشناسان و مدیران حوزههای تخصصی مرتبط مورد ارزیابی قرار دادند
لطفی گفت این ارزیابی یک کلاس آموزشی محسوب می شود که شاخص ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به ذینفعان گام مؤثر و مفیدی بر داریم.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد