به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی به صورت مکانیزه در مخابرات منطقه یزد فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن 20117و یا سایت اینترنتی www.tci.ir و ورود به مخابرات من و یا کد دستوری #2020* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.
مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: هر مشترک قبل از تماس با شماره 20117 برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش های اعلامی و جدید ثبت خرابی، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سوسن اصلانی، نوازنده پیشکسوت سنتور در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگو با مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی مطرح شد
جاسم غضبانپور، عکاس دوران دفاعمقدس در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد