برای افتتاح پروژه های آبرسانی و نیروگاهی صورت می گیرد:

رییس جمهور به کرمان سفر می کند

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

امیدآفرینی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت:ایجاد نشاط و امید در جامعه،ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تبیین رویکردهای دستگاه‌ از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۳۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛دومین همایش شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند،راورو کوهبنان با حضور مشاور استاندارو مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان،فرماندار زرند،اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند،راور ‌و کوهبنان و مسئولین روابط عمومی ادارات و ارگان‌های زرند‌ به میزبانی شرکت تولید نیروی برق زرند‌ در محل نیروگاه حرارتی این شهر تشکیل شد.

مجتبی اسدی‌زاده،مشاوراستاندارومدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان،گفت:همه ما وظیفه داریم به سمت امیدآفرینی درجامعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد:یکی از مؤلفه‌های سواد،دارابودن سواد رسانه‌ای است و عدم شناخت و تسلط کافی در این حوزه، آسیب‌های جدی به دستگاه‌ها وارد می‌کند.

اسدی‌زاده،افزود:ایجاد نشاط و امید در جامعه،ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تبیین رویکردهای دستگاه‌های مختلف به عنوان پل ارتباطی،از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان نظام و جنگ ترکیبی که به راه انداخته‌اند،امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی از سوی روابط عمومی‌ها بسیار ضروری و با اهمیت دانست و تصریح کرد:روابط عمومی‌ها اقدامات جهادی دستگاه‌ها را به نحو شایسته‌ای منعکس کنندتا موجب امیدآفرینی شود.

دراین همایش،سید‌رضا حسینی‌نژاد فرماندارزرندو رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند،راوروکوهبنا‌ن گفت:فعالیت‌ها واقدامات روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی،مصداق بارزجهاد تبیین و بیانگر تلاش‌ها و اهتمام مدیران برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

وی به اهمیت کار روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی اشاره کردوگفت:در واقع‌ روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم هستند.

در ادامه این همایش،تعدادی از مسئولین روابط عمومی‌ها به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختندو در پایان،حکم فرماندار زرند به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان به امضای استاندار کرمان،قرائت و اعطا شد.

احکام دیگر اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند،راور و کوهبنان نیز به آنها اعطا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها