امضا تفاهم نامه فی ما بین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

در سالروز صدور فرمان مباره با قاچاق کالا وارز از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله) امضا تفاهم نامه فی ما بین  کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز منعقد شد.
در سالروز صدور فرمان مباره با قاچاق کالا وارز از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله) امضا تفاهم نامه فی ما بین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز منعقد شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۷۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز،دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: 12 تیر سالروز صدور فرمان مباره با قاچاق کالا وارز از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله) براین اساس در راستای مبارزه ی هوشمندانه، متناسب و همه جانبه با قاچاق کالاهای سلامت محور بر اساس مفاد ماده ی 3 و بند الف ماده 10 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تفاهم‌نامه ای با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز منعقد شد .
یاسر نژاد فلاح امروز در حاشیه مراسم آئین امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای تولید محتوا به منظور آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش جامعه در موضوع تهدیدات و پیامدهای قاچاق کالاهای سلامت محور در موضوع باشگاه های ورزشی و... این کمیسیون تفاهم‌نامه‌ای را با اداره کل ورزش و جوانان استان امضا کرد.
وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه شش ماده و 18 تبصره دارد، افزود: یکی از موارد این تفاهم‌نامه " اجرای مانورهای مشترک نظارتی درارتباط باجلوگیری ازتوزیع واستفاده ازمکمل ها وموادنیروزای غیراستانداروقاچاق درکلیه باشگاهای ورزشی." بوده که در راستای این طرح اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به برگزاری نشست های مشترک با دانشگاه علوم پزشگی استان در موضوع برنامه ریزی و هماهنگی اجرای گشت های مشترک از باشگاه و اماکن ورزشی استان را در دستور کار دارد.
ایشان در ادامه بیان‌داشتند: برنامه ریزی واقدام مناسب درراستای جلوگیری ازتوزیع ،همچنین جمع آوری مکمل های نیروزا در سطح کلیه باشگاهای ورزشی استان. از اقدامات شایسته پیش بینی شده در این تفاهم نامه می باشد.
هم چنین آقای فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرر نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد کمیته ی مشترک کاری برای برنامه ریزی و اقدامات لازم در راستای انجام مفاد ماده 3 و 14 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز منعقد شده است، اظهارداشت: فرهنگ سازی واطلاع رسانی مناسب با استفاده ازتمامی ظرفیت های موجود (طراحی ونصب بنر و.. ) درجهت تبلیغ استفاده صحیح ازکالای ایرانی درباشگا های دولتی وخصوصی علی الخصوص دربرگزاری مسابقات مهم استانی ،کشوری وبین المللی از ضروریات حوزه های اطلاع رسانی ،آموزش و آگاهی بخشی عمومی می باشد.
وی افزود: در همین راستای اولویت برنامه ها امسال به موضوع مبارزه با قاچاق کالا وارز در انتخاب محورهای برنامه ها ، مسابقات وهمایش های اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها