افتتاح مرکز مخابرات شهید سلیمانی و 3 پروژه مخابراتی شهرستان بهاباد

یزد- آیین افتتاح ساختمان مرکز تلفن شهید سلیمانی شهرستان بهاباد و 3 طرح مخابراتی، با حضور صباغیان نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورا، امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز و همچنین مدیر مخابرات منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۲۷۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در این آیین زارع مدیر مخابرات منطقه به ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه در شهرستان بهاباد پرداخت و اظهار داشت:  علی رغم مشکلات مالی مخابرات، بحث توسعه زیرساخت های ارتباطی در این شهرستان در اولویت مخابرات منطقه قرار داشته و امیدواریم با همراهی و پشتیبانی نماینده مردم و مسوولان بهاباد شاهد رضایتمندی مردم و پیشبرد اهداف مخابرات باشیم. 

در ادامه این مراسم ‌نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شهرستان های شورای اسلامی از زحمات مدیر و مجموعه مخابرات منطقه یزد تقدیر و تشکر کرد و از اعلام آمادگی نمایندگان مجلس استان یزد برای حمایت از مخابرات و مرتفع نمودن مشکلات آن سخن گفت. 

صباغیان در ادامه خواستار اجرای تسریع در عملیات فیبر نوری در شهرستان و همچنین مشکلات ارتباطی برخی روستاهای شهرستان شد. 

در این آیین بشکانی امام جمعه و تیموری فرماندار بهاباد در صحبت های جداگانه ای از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه در توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان قدردانی کردند و با اشاره به نقش بسیار مهم فیبر نوری در رشد اقتصاد دیجیتال، خواستار تسریع اجرای آن در شهرستان شدند. 

گفتنی است، ساختمان شهید سلیمانی در مساحتی به متراژ ۳۳۰ متر در دو طبقه با هزینه بالغ بر 45 میلیارد ریال و ۳ طرح مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر 48 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها