رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از آغاز دوره های تابستانه در دو رده سنی نوجوانان و دانشجویان به میزبانی شهر زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ دکتر محمد نبی شهیکی اظهار داشت: پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در راستای تحقق اهداف عالیه خود در حوزه افزایش مهارت های راهبردی و بهره گرفتن بیشتر جوانان از فناوری های نوین و نوظهور اقدام به راه اندازی دوره های فوق برنامه در قالب مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری کرده است.

 

وی افزود: مدرسه پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در شهرستان زاهدان طی سه ماهه تابستان در تمامی حوزه های تخصصی و عمومی خود و با همت شرکت های خلاق و فناور فعال مستقر در این پارک اقدام به آموزش و ترویج علم و نواوری ویژه جوانان و نوجوانان استان کرده است.

 

به گفته دکتر شهیکی؛ این دوره ها با محوریت دپارتمان های مختلف مانند دپارتمان هوش مصنوعی، دپارتمان هسته های نوآور و فریلنسر، خانه خلاق و نوآوری دانش آموزی، آزمایشگاه اینترنت اشیاء، خانه خلاق پویانمایی و دپارتمان بازی سازی، رباتیک و متاورس و مدرسه سرمایه گذاری و فینک و مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی برگزار می شود.

 

رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه شرکت در این دوره ها برای عموم جوانان و نوجوانان استان آزاد است گفت: این پارک به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی خود دوره های ویژه ای نیز برای جوانان و نوجوانان حاشیه شهر زاهدان برگزار می کند و علاقه مندان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و... جامعه هدف می توانند با مراجعه به پارک علم و فناوری واقع در خیابان دانشگاه نسبت به نام نویسی جوانان خلاق اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها