بر اساس شاخص های تعریف شده در دولت سیزدهم، پارک علم و‌فناوری سیستان وبلوچستان به عنوان برگزیده کشوری انتخاب و مفتخر به دریافت نشان سرو شایستگی مدیریت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
کد خبر: ۱۴۰۷۹۸۹

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ در ارزیابی عملکردی انجام شده از سوی وزارت علوم در اجلاس روسای موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور؛ پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از دو پارک برتر کشور بر مبنای شاخص های عملکردی، انتخاب و معرفی شد.

 

بر اساس این گزارش ؛ از میان روسای پارک های علم و فناوری کشور نیز دکتر محمد نبی شهیکی به عنوان رئیس برتر پارک های کشور معرفی و علاوه بر دریافت لوح سپاس و نشان سرو شایستگی مدیریت، یک‌ پایه تشویقی نیز از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

 

شایان ذکر است که در این آئین رؤسای دانشگاه‌های تبریز، اصفهان، یزد، تهران، علم و صنعت، صنعتی بیرجند، ارومیه، بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، اراک و حضرت معصومه(س) به‌عنوان رؤسای برتر دانشگاه‌های کشور و از بین رؤسای مؤسسات پژوهشی، رئیس مؤسسه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوّی، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و از بین پارک‌های علم و فناوری نیز رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به‌عنوان رؤسای برتر معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها