رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۴ در برنامه «مردم سلام»

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سومین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» روز سی‌ام خردادماه با اهالی منطقه ۱۴ شهرداری در مسجد المهدی (عج) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۲۷۸۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ عرفان امینی با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه مردم سلام با هدف گفت‌وگو و بررسی مسائل شهروندان به‌صورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد و به‌صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه نخستین برنامه «مردم سلام» در روز دوم خردادماه با شهروندان منطقه یک و دومین برنامه در قالب دیدار با شهروندان منطقه 15 در روز شانزدهم خردادماه برگزار شده است، افزود: سومین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» با اهالی منطقه ۱۴ در روز سه‌شنبه سی‌ام خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان لاله شمالی خیابان مهدیه، مسجد المهدی (عج) برگزار می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در مسجد مستقر می‌شوند تا مشکلات شهروندان جهت ثبت و بررسی به بخش‌های مربوطه ارجاع شود.

او با بیان اینکه برنامه «مردم سلام» هر دو هفته یکبار در یکی از مساجد مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ملاقات حضوری شهردار اصفهان روزهای دوشنبه هر هفته در شهرداری مرکزی اصفهان برقرار است اما دیدار صمیمانه با اهالی هر منطقه به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود تا ضمن ایجاد سهولت در دسترسی شهروندان به خادمان خود در شهرداری از مشکلات آنها گره‌گشایی شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها