رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی امور ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر اهواز:

پاک کردن صورت مسئله را راحت ترین کار می بینیم

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص پروژه‌های محرومیت زدایی شهرداری مطرح کرد؛

۳ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در محلات کم برخوردار اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: محور هدف قرارگاه محرومیت زدایی شهرداری ۲۷ محله کم برخوردار اهواز بوده که در حال حاضر در مناطق شرق و غرب در حوزه زیر سازی، آسفالت، احداث معابر و احداث پارک این قرارگاه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و فعالیت آن در حال حاضر در قالب ۳ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در محله های اهواز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۹۹

جام جم آنلاین - خوزستان، سیاوش محمودی در بازدید از پروژه‌های محرومیت زدایی شهرداری، به همراه حاتمی مجری پروژه های محرومیت زدایی از پروژه های شرق و غرب این قرارگاه بازدید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص پروژه های شرق و غرب محرومیت زدایی شهرداری اظهار کرد: در مناطق کم برخوردار غرب و شرق اهواز محور هدف قرارگاه محرومیت زدایی ۲۷ محله کم برخوردار است که تعدادی ازآانها در حال حاضر به صورت فعال در حال انجام فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر پروژه های محرومیت زدایی فعال در محله های مختلف اهواز بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال است.

محمودی در خصوص بازدید از پروژه های محرومیت زدایی شهرداری در غرب بیان کرد: کار زیرسازی،آسفالت و احداث معابر و احداث و ترمیم پارک در محلات عین دو، و کروشات و کوی انقلاب مورد بازدید قرار گرفت که پروژه های آن فعال بودند.

وی در خصوص مناطق غرب اهواز که شامل برنامه های محرومیت زدایی هستند گفت: مندلی، کروشات، ملاشیه، سه راه خرمشهر، عین دو، خیابانهای وحدت شمالی و جنوبی و نصر از کوی سیاحی و احداث پارک جنب بیمارستان آیت الله کرمی و خیابان صنایع مناطقی هستند که در غرب اهواز شامل طرح های محرومیت زدایی بوده که یا انجام شده و یا در حال انجام هستند، ضمنا محله گلدشت نیز در دستور کار بوده که پس از اتمام عملیات فاضلاب شروع به کار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز عنوان کرد: در شرق اهواز مناطق کوی مشعلی، کوی طاهر، مهدیس کوی رمضان، کوی مدرس، چهارصد دستگاه و حصیرآباد را داریم که در حال حاضر پروژه های محرومیت زدایی شهرداری در آن ها فعال بوده و یا در حال بررسی و کار مطالعاتی برای اجرا هستند.

محمودی با اشاره به ظرفیت خوب قرارگاه محرومیت زدایی شهرداری که با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در حال انجام کار است، گفت: کار قرارگاه محرومیت زدایی از ابتدای این دوره آغاز شده و با اقدامات خوبی که توسط این قرارگاه در مناطق کم برخوردار شرق و غرب انجام شده امیدواریم بتوانیم تا پایان این دوره مشکلات بیشتری از مناطق کم برخوردار شهر حل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها