رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

مهار حریق پست برق آبادان پس از چهار ساعت

سرپرست شهرداری منطقه 3 اهواز خبر داد:

بهره برداری از زمین ورزشی چمن مصنوعی شهید دریساوی کوی ملت

سرپرست شهرداری منطقه 3 اهواز از بهره برداری زمین ورزشی چمن مصنوعی شهید دریساوی کوی ملت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۱۸۷۶

جام جم آنلاین - خوزستان، میثم علی نژاد رسیدگی به فضاهای ورزشی در اختیار مجموعه مدیریت شهری به منظور ارتقاء خدمات رسانی به جوانان، علاقمندان ورزش و همچنین بالا بردن سطح سلامت اجتماعی را ضروری خواند و اظهار کرد:  با پیگیری حوزه فرهنگی و اجتماعی این منطقه و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز کار ترمیم اساسی و بازسازی کامل چهار باب زمین ورزشی چمن مصنوعی از مجموعه یازده باب زمین چمن موجود در سطح منطقه در دستور کار و اقدام قرار گرفت.

وی افزود: پس از نیازسنجی های صورت گرفته، کار بهسازی و استاندارد سازی زمین چمن شهید دریساوی جنب امامزاده عبدالله کوی ملت با تعویض کلی چمن مصنوعی، ترمیم و بازسازی فنس و حصار اطراف محوطه، نصب پایه های روشنایی و بهبود وضعیت روشنایی در شب، پاکسازی کلی محوطه مجموعه و اطراف آن، بازسازی تیرک های دروازه و... به انجام رسید و در اختیار ورزش دوستان و علاقمندان قرار گرفت .

سرپرست شهرداری منطقه 3 اهواز گفت: در ماه های پایانی سال گذشته نیز زمین ورزشی چمن مصنوعی شهید حزباوی کوی آزادی (زویه) بازسازی و بهسازی کامل شد و اکنون بطور همزمان کار ترمیم و بهسازی دو زمین دیگر از جمله زمین چمن و پارک فرشید دو و شهرک بهلول نیز در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها