مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد:

احداث بزرگترین داروخانه غرب کشور در استان ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام :

مرکز تخصصی هلال احمر در میدان ۲۲ بهمن ایلام راه اندازی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت :در راستای دسترسی آسان مردم استان به خدمات درمانی، مرکز تخصصی هلال احمر در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ غلامرضا علی محمدی در جمع اصحاب  رسانه‌ استان ایلام  افزود: برای اجرای این طرح مهم ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که ۱۴ میلیارد تومان از آن برای ابنیه و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات هزینه خواهد شد.

وی همچنین  از پرداخت ۶۰ میلیارد ریال کمک به درمان بیماران خاص در ایلام از سوی هلال احمر خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: برای ایجاد یک پایگاه مجهز در مرز مهران، مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در تلاش هستیم که این مرکز تا اربعین امسال به بهره برداری برسد.

علی محمدی گفت:  مجموع پایگاه‌های امدادی ثابت استان ۱۴ مورد است که در ایام مختلف نظیر طرح امداد و نجات نوروزی در قالب پایگاه‌های موقت افزایش می‌یابند.

وی  در خصوص همراهی رسانه ها نیز گفت:   بدون همراهی و همکاری رسانه‌ها، بحران‌ها مدیریت نمی‌شوند زیرا  رسانه‌ها آیینه تمام نمایی هستند که کمی‌ها، کاستی‌ها، نارسایی‌ها، ضعف‌ها و مشکلات را به درستی گوشزد می‌کنند تا مسئولان در راستای رفع آنها گام بردارند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها