انتقام
داستان جنایی(قسمت سوم)

انتقام

سحرگاه مرگ برای ۵قاتل

۵مرد که به اتهام قتل‌های جداگانه‌ در زندان رجایی‌شهر کرج به‌سر می‌بردند، امروز ــ چهارشنبه ــ پای چوبه‌دار می‌روند. سرنوشت آنها به تصمیم اولیای‌دم پای چوبه‌دار بستگی دارد.
۵مرد که به اتهام قتل‌های جداگانه‌ در زندان رجایی‌شهر کرج به‌سر می‌بردند، امروز ــ چهارشنبه ــ پای چوبه‌دار می‌روند. سرنوشت آنها به تصمیم اولیای‌دم پای چوبه‌دار بستگی دارد.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۳۰

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اولین زندانی جنجالی سعید است. او پیش از این دو مرد را به قتل رسانده و با پرداخت دیه به خانواده‌های‌شان رضایت گرفته و محکومیتش را می‌گذراند. سعید یازدهم تیر سال۹۷ در جریان یک درگیری خونین در محوطه هواخوری زندان رجایی‌شهر مردی سابقه‌دار به‌نام وحید مرادی را به قتل رساند و بعد از محاکمه به قصاص محکوم شد. برای او پنج جلسه صلح و سازش برگزار شد اما هیچ‌کدام نتیجه نداد و خانواده وحید خواستار قصاص او بودند.
دومین زندانی مردی به‌نام حسین، معروف به غول است. او قهرمان سابق پاورلیفتینگ بود که پنج مدال طلا در کارنامه‌اش داشت. او نهم خرداد سال ۹۸ در پی اختلافی که دوستش با مردی داشت وارد آن دعوا در شرق تهران شد. با شدت گرفتن درگیری دست به سلاح برد و مردی جوان را به قتل رساند و پدر و پسرعموی او را زخمی کرد و محکوم به قصاص شد.
سومین اعدامی شهاب نام دارد که با دوستش اختلاف داشت. سال ۸۹ و در جریان حمله به خانه دوستش با وی درگیر شد و او را به قتل رساند. از آن زمان در زندان و زیر حکم قصاص است.
چهارمین زندانی مردی به نام سهیل است او پنج سال پیش در پی آشنایی با یک زن به خانه او در رفت‌وآمد بود. در ادامه این آشنایی میان آنها اختلاف و درگیری رخ داد و یک شب با هم دعوا کردند و او، زن را به قتل رساند. دو دختر مقتول خواستار قصاص او بودند و هیچ‌گاه به وی رضایت ندادند.
پنجمین نفری که پای چوبه دار می‌رود مردی است که به اتهام قتل همسر، فرزند و پدرزنش در زندان به سر می‌برد.
این پنج محکوم به مرگ به سوئیت زندان منتقل شدند و امروز ــ چهارشنبه ــ قرار است حکم آنها به مرحله اجرا درآید. امین کرمانی‌نژاد، قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: جلسات صلح‌وسازش برای این پنج زندانی همچنان ادامه دارد و سرنوشت آنها به تصمیم نهایی خانواده مقتولان در روز اجرای حکم وابسته است.

۳۰۰۰دلار برای آزادی گروگان
پلیس پایتخت به‌دنبال افرادی است که پسر ۱۳ساله‌ای را ربوده و پس از شکنجه دادن وی در برابر آزادی‌اش ۳۰۰۰ دلار طلب کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش مردی میانسال با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد، پسر ۱۳‌ساله‌اش ربوده شده و برای نجات او درخواست کمک کرد‌. با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: من و خانواده‌ام در ایالت «تخار» افغانستان زندگی می‌کردیم که برای کار به ایران آمدیم و به شیراز رفتیم. پسر ۱۳‌ساله‌ام نیز یک‌سال پیش آمد و در تهران مشغول به کار در یک رستوران شد‌. می‌خواستیم پول جمع کنیم و برای ادامه زندگی به کشورمان برگردیم که پسرم ربوده شد. شامگاه بیست و هشتم فروردین امسال با پسرم رحمان حرف زدم که گفت از رستوران محل کارش بیرون آمده و می‌خواهد برای شرکت در یک مهمانی شبانه نزد چند نفر از هموطنانم برود و بعد بازمی‌گردد. آخر شب هر چه به او زنگ زدم جواب نداد و بعد تلفن خاموش شد‌. سراغش را از دوستانش در مهمانی گرفتم که گفتند آنجا را ترک کرده و دیگر خبری ندارند و حتی همکارانش در رستوران نیز از او بی‌خبر بودند. وقتی خبری از پسرم نشد به تهران آمدم و در کلانتری شکایت کردم.
شاکی ادامه داد: در چند روز گذشته مردی ناشناس از طریق ایمو به ما زنگ می‌زد و پیام می‌داد که پسرم را ربوده و در برابر آزادی‌اش باید ۳۰۰۰دلار بپردازم در غیر این صورت او را به قتل می‌رساند و تهدید کرده بود که نباید پای پلیس به میان بیاید‌. فیلم‌هایی از شکنجه پسرم را برایم ارسال کردند. من یک کارگرم و چگونه می‌توانم ۳۰۰۰دلار برای آزادی او جور کنم. گمان می‌کنم آدم‌رباها پسرم را اشتباه به جای پسر یکی از اقوام که تاجر است به گروگان گرفته است. سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: تحقیقات پلیس تهران برای دستگیری مرد آدم‌ربا و نجات گروگان نوجوان ادامه‌دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها