جانشین پلیس پیشگیری تهران خبر داد:

اعتراف متهم به ۱۰ فقره مالخری

جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره اعتراف به ۱۰ فقره مالخری گفت: سرقت دوچرخه در محدوده پایانه مسافربری جنوب تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۲۰۸ این پلیس قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری سارقان شدند و با دستگیری این افراد، دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران این کلانتری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در فروردین ماه امسال هویت یک متهم پرونده را که از مالخران سابقه دار بود شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بررسی از این محل ۵ دستگاه دوچرخه همگی سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم ۳۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۰ فقره مالخری دوچرخه‌های مسروقه در محدوده جنوب تهران اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری این محله قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها