جانشین پلیس پیشگیری تهران خبر داد:

اعتراف متهم به ۱۰ فقره مالخری

سخنگوی فراجا از آغاز مرحله دوم طرح مقابله با سرقت با ورود گشت‌های ویژه و کارآگاهان زبده به منظور تشدید برخورد با سارقان با تمرکز بر مالخرها خبر داد و گفت: پلیس بر سر امنیت مردم شوخی ندارد و هرگز مماشات نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظر المهدی روز شنبه ضمن خطاب سارقان سابقه‌دار افزود: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می‌پرورانند به هوش و به گوش باشند که پلیس در کمین آنهاست و با همه توان، طرح مقابله با انواع سرقت‌ها را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت گشت‌های محلی و نگهبانان محله و هوشیاری همسایه‌ها، بهره‌برداری از ظرفیت پایگاه‌های بسیج همچنین حضور مستمر و گشت زنی پلیس به صورت پیاده و سواره از راهکارهای کاهش سرقت‌های خرد و کلان است.

سخنگوی فراجا ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضائی و درخواست مستمر به جهت صدور احکام بازدارنده، گفت: عدم رهایی سارقین سابقه دار مخصوصا در ایام نوروز می تواند آسودگی خیال را تا حد زیادی به شهروندان هدیه دهد.

وی ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه همکاران از مرز تا مرکز، گفت: در ۱۸ روز گذشته از شروع طرح که با دستور رئیس پلیس کشور در سراسر کشور آغاز شده است، تعداد قابل توجهی از سارقان سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی شناسایی و دستگیری جاعلان و فروش املاک منابع طبیعی به یکی از بانک‌های کشور به ارزش ۲ تریلیون و ۶۰۰ میلیارد ریال، شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به هویت (ع- خ) به همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقان مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون را از دیگر اقدامات شاخص در این دوره ۱۸ روزه عنوان کرد.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مالخرهای عمده گوشی‌های مسروقه تلفن همراه و استرداد تعدادی از آنها به مال باختگان، انهدام باند سارقان موتورسیکلت به سرکردگی (ه- ت) همچنین انهدام باند سارقان احشام نیز از آغاز طرح (۲۶بهمن) تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: کشف پیش دستانه، شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان آدم ربا و دستگیری گروگانگیر و رهایی نوجوان گروگان حین خروج از مرزهای شرقی کشور از جمله اقداماتی است که تقدیر و تشکر خانواده‌ها را از فراجا در پی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها