وزير کشور در اهواز:

 ساخت کارخانه بازيافت پسماند ساختماني به همت متخصصان ايران، اقدامي ارزشمند و غرورو آفرين است

وزیر کشور گفت:  ساخت کارخانه بازيافت پسماند ساختماني به همت متخصصان ايران، اقدامي ارزشمند و غرورو آفرين است.
کد خبر: ۱۴۰۵۹۲۰

جام جم آنلاین - خوزستان،  وحيدي، وزير کشور با حضور در کنار کارخانه بازيافت پسماند ساختماني  شهر اهواز  از آن بازديد به عمل آورد . 


وزير کشور گفت: ساخت اين کارخانه به همت متخصصان ايراني  و شرکت هاي دانش بنيان اقدامي ارزشمند و غرور آفرين است و ان شاالله  بهره گيري از توان داخلي در تمام حوزه های تامين ماشين آلات خدمات شهري در کشور فرا گير گردد. 


وی فعاليت‌هاي انجام‌شده براي آماده سازي و ساخت اين کارخانه را قابل تقدير دانست و بر تسريع  تکميل و تحويل به موقع اين پروژه براي بهره‌مندي شهروندان تاکيد کرد. 


وزير کشور بیان کرد: با مديريت حاکم بر شهر اهواز اقدمات خوبي شکل گرفته  و ان شاالله شاهد اثرگذاري و تاثیر آن بر رفاه  مردم  مرکز استان خوزستان خواهيم بود. 

به گفته وی؛ خريد تجهيزات خدمات شهري  جدید و به روز براي اهواز بسيار ارزشمند  است چرا که اهواز در دفاع مقدس دين خود را به کشور ادا کرده و اکنون وقت آن رسيده تا ما وظيفه خود را نسبت به آن ادا کنيم. 


 رئيس شوراي اسلامي شهر اهواز :بازيافت پسماند ساختماني ، دغدغه چندين  ساله مردم اهواز  
همچنين محمودی رييس شوراي شهراهوازدر آيين رونمايي اين طرح گفت: يکي از اولويت هاي شوراي ششم، موضوع محيط زيست بوده است و  تلاش من و همکارانم در شوراي شهر اهواز  به سرانجام رساندن  طرح هايي بود که  طي  سال های ‌هاي گذشته  در اهواز در این رابطه  متوقف مانده بودند. 


محمودي عنوان کرد: جمع آوري و حمل پسماندهاي  ساختماني و سرانجام بازيافت آنها  دغدغه چندين  ساله مردم اهواز بوده است و اکنون ساماندهي آن با مديريت شهرداري در حال انجام است. 


وي ضمن تشکر از کليه  کارکنان شهرداري اهواز بر لزوم تلاش و همت بيشتر براي کسب رضايت شهروندان تاکيد کرد. 


 شهردار اهواز : همت  مضاعف در ساماندهي پسماندهاي ساختماني اهواز انجام شده است  


 اميني، شهردار اهواز از ديگر بازديد کنندگان کارخانه بازيافت پسماند ساختماني ضمن تقدير از  تلاش هاي سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز براي  تهيه و استقرار اين واحد مهم خدمات شهري در اهواز گفت: در طي مديريت خود بر شهرداري اهواز به همه همکاران و مجموعه شهرداري تاکيد داشتم که  همه اقدامات شما بايد براي رضايت بيشتر مردم  و تهيه امکانات به روز و پيشرفته براي مردم اهواز باشد. 


امینی عنوان کرد : طي يک سال گذشته اقدامات قابل توجهي در زمينه ساماندهي پسماند ساختماني  اهواز انجام شده  که از بين آنها جمع آوري 85 هزار متر مکعب پسماند ساختماني رها شده از سال هاي گذشته در ظرف مدت يک ماه ، بيان کننده همت  مضاعف سازمان متولي پسماند ساختماني اهواز است. 


وي بيان کرد: تامين کارخانه بازيافت  پسماند ساختماني در راستاي تکميل سلسله اقداماتي است که شهرداري اهواز براي حل مشکل نخاله ها انجام داده است تا از آسيب هاي بيشتر زيست محيطي در آينده جلوگيري بعمل آيد. 


 معاون خدمات شهري شهرداري اهواز: جلوگيري از آسيب هاي زيست محيطي با راه اندازي کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی اهواز


شمس معاون خدمات شهري شهرداري اهواز اظهار کرد: از تمام ارگان ها و سازمان هاي شهر اهواز انتظار مي رود پس از آغاز بکار سايت بازيافت نخاله‌هاي ساختماني با همکاري و هم افزايي به حمل نخاله‌هايي که درگذشته  به دليل اقداملات عمراني خود توليد شده  اقدام نمايند. 


وی افزود: اين کارخانه به منظور حفظ محيط زيست اهواز و جلوگيري از آسيب به آن تهيه شده است تا بدین ترتیب از زیست بوم اهواز و حومه آن محافظت بعمل آید.


معاون خدمات شهری عنوان کرد: اگر کارخانه بازیافت  پسماند ساختمانی در اهواز تامین نمی شد با توجه به وضعیت جغرافیایی اهواز طبیعت آن  نابود می گردید.


شمس در پایان از برنامه ریزی و اقدامات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در راستای  پاکسازی شهر اهواز از پسماندهای ساختمانی رها شده از سال های قبل تقدیر بعمل آورد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها