مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان وبلوچستان گفت: مساله محوری، پژوهش محوری با هدف حل مشکلات مردم اولویت نخست این ستاد در استان است.
کد خبر: ۱۴۰۳۳۶۸

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ مصطفی میرحسینی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان که در محل ستاد اجرایی برگزار شد اظهار داشت: این ستاد در فصل جدید فعالیتی خود قصد دارد تا با نگاه مردمی و جهادی و بهره گیری از شاخصه های علمی و تخصصی و مساله محوری و پژوهش محوری نسبت به رفع مشکلات مردم در زمینه های مختلف گام بردارد.

 

وی افزود: جزیره ای کار کردن به هیچ وجه مطلوب این ستاد نیست و باید با هم افزایی و همگرایی همه جانبه نهادهای متولی و دولتی و استفاده از ظرفیت بالای گروه های جهادی و مردمی در راستای ایجاد دولت اسلامی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت گام برداریم.

 

وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع به معنی واقعی جزو برنامه های اصلی این ستاد است که در آینده ای نزدیک نیز اجرایی خواهد شد و مردم که ولی نعمتان واقعی این نظام هستند طعم شیرین تکریم را خواهند چشید.

 

به گفته میرحسینی؛ از آنجا که تقویت زیرساخت های علمی و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان جزو تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری می باشد قصد داریم تا با همکاری نزدیک پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در این زمینه نیز اقدامات شایسته ای برای مردم انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: این ستاد با تمام ظرفیت و پتانسیل همکاری خود با پارک علم و فناوری استان و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان فعال مستقر به منظور خدمت رسانی مدون تر، بروز و علمی به مردم شیعه وسنی سیستان وبلوچستان را اعلام می دارد و از هیچ کوششی که با محوریت محرومیت زدایی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است دریغ نخواهد کرد.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود در ستاد اجرایی و خلاقیت های جوانان بومی پارک علم و فناوری بتوان خدمتی درخور و شایسته تر از گذشته را به مردم فهیم و بصیر سیستان وبلوچستان ارائه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها