شخصیت سلمان، سطحی نیست

کاظم نوربخش، بازیگر نقش «سلمان» در سریال «نون‌خ ۴» تاکید می‌کند که حال خوب مردم ایران برای‌شان از هر چیزی مهم‌تر و ارزشمندتر است و هر کاری می‌کنند تا به حال خوب مردم کمک کنند.
کاظم نوربخش، بازیگر نقش «سلمان» در سریال «نون‌خ ۴» تاکید می‌کند که حال خوب مردم ایران برای‌شان از هر چیزی مهم‌تر و ارزشمندتر است و هر کاری می‌کنند تا به حال خوب مردم کمک کنند.
کد خبر: ۱۴۰۲۵۹۱

این بازیگر اهل کردستان درباره شخصیت سلمان و تغییرات این کاراکتر در فصل جدید، معتقد است: سلمان شخصیت تک‌بعدی و صرفا طنز نیست که مخاطب را بخنداند. تمام تلاشم این بود که همه ابعاد شخصیتی سلمان را به مخاطب القا کنم و این سخت‌ترین کارم بود.
بازیگر «نون‌خ» تاکید کرد: استقبال و دوست‌داشتن باعث می‌شود خستگی ما هم رفع شود. ما هدف دیگری نداریم؛ تمام هدف‌مان این است که مردم ایران حال دل‌شان خوب باشد و ما هم بتوانیم به نوبه خودمان به بهبود وضعیت روحی‌شان کمک کنیم، حتی اگر شده کم و ناچیز اما باعث خوشحالی‌شان شویم. کرونا هم که همچنان هست و شرایط‌مان در زمان ساخت دشوارتر بود. با وجود این‌که ما همه پروتکل‌های بهداشتی را حین کار رعایت می‌کردیم اما متاسفانه چند تن از عوامل درگیر شدند و همین برای‌مان استرس‌زا بود اما خوشبختانه از آنجا که همه پروتکل‌ها رعایت می‌شد توانستیم از آن مرحله هم بگذریم و با کمترین مشکل کار را به سرانجام برسانیم.
بازیگر نقش سلمان همچنین در ادامه درباره تغییرات شخصیتی کاراکترش به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلی در فصل چهارم نون‌خ و این‌که اگر این نقش را نداشت دوست داشت جای کدام شخصیت ایفای نقش کند؟ چنین گفت: همان‌طور که گفتید سلمان یکی از شخصیت‌های اصلی داستان است و در هر فصل دچار یک‌سری فرازونشیب‌های جدیدی می‌شود. من تمام سعیم را کردم تا همه ابعاد کاراکتر سلمان را اول خودم بشناسم و بعد شخصیتش را کامل به مخاطب معرفی کنم تا بتوانم با بیننده ارتباط برقرار کنم. یعنی سلمان یک شخصیت تک‌بعدی که جنبه طنز داشته باشد صرفا نیست بلکه شخصیتی است که جاهایی دچار ترحم می‌شود، جاهایی احساس می‌کند باید کمک کند و برای مردم شهرش حرکتی بزند. وی با بیان این‌که خودش کاراکتر سلمان را بسیار دوست دارد ادامه داد: سلمان یک شخصیت سطحی نیست که فقط جهت ایجاد طنز در نون‌خ بازی کند. من دوست داشتم همه ابعاد شخصیت سلمان را بشناسم و به مخاطب معرفی کنم تا همه احساسش را به مخاطب القا کند و این بزرگ‌ترین و سخت‌ترین کار من است. به دلیل این‌که خیلی با شخصیت سلمان درگیرم و دوستش دارم تا حالا به شخصیت دیگری فکر نکردم که جای آن بازی کنم. بیشتر تمرکزم روی شخصیت خودم بود که بتوانم آن را یکدست تحویل دهم.
نوربخش درباره این‌که امسال تقارن نوروز و ماه‌رمضان سریال‌های متفاوتی را می‌طلبید و ترکیب این دو مناسبت یک فرصت برای پروژه‌های تلویزیونی محسوب می‌شد تا بیشتر دیده شوند، به این پرسش که چه پیش‌بینی‌ای برای موفقیت دوباره نون‌خ دارد؟ این‌گونه پاسخ داد: به نظرم یکی از فاکتورهای اصلی نون‌خ که تا الان باعث موفقیتش شده این است که از فضاهای بسته و بی‌روح آپارتمان‌نشینی و مقولاتی که خیلی در سریال‌های ایرانی دیده‌ایم فاصله گرفته و بیشتر سعی کرده طبیعت زیبای کردستان، لباس‌های سنتی، رنگ، آیین و سنت‌ها را نشان دهد و اتفاقا مردم هم همین را دوست دارند. ما سعی کردیم همه چیز در نون‌خ زنده باشد و مردم با شخصیت‌ها همذات‌پنداری کنند. شخصیت‌ها در داستان واقعی‌اند، بازی نمی‌کنند، خودشان هستند و این به نظرم باعث شد امسال هم ادامه‌دهنده فصل‌های قبل شود.
بازیگر نون‌خ سپس در پاسخ به این‌که آیا دوست داشتید در کنار نون‌خ ۴، امسال سریال‌های دنباله‌دار و موفق «پایتخت» و «زیرخاکی» هم به‌عنوان رقیب حضور داشته باشند؟ خاطرنشان کرد: بله، دوست داشتیم واقعا سریال‌هایی که نام بردید باشند و حتی سریال‌های جدید دیگر. این‌که فقط یک سریال پخش شود خوب نیست. وقتی چندین سریال با هم حضور باشند هم یک رقابت ایجاد می‌شود و هم لذت مردم را در پی دارد و قطعا سریال‌ها در مقام مقایسه قرار می‌گیرند و باعث رشد و پیشرفت کارها می‌شود. ما اصلا دل‌مان نمی‌خواهد بگوییم فقط نون‌خ پخش شود و سریال‌های دیگر نباشند، خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها