
بسم الله الرحمن الرحیم
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ (183بقره)
رمضان چشمه عطای خدا ،ماه دوری از آتش و ماه رهایی از بندگیهای باطل، ماه پیوند انسان و قرآن است .
امید است در این ماه مبارک به نحو مطلوب از رحمت الهی بهرهمند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، در کنار خدمت به مردم عزیز دشتستان محیطی سرشار از نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.
اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا را به همه مردم مومن و خداجوی دشتستان تبریک عرض مینمایم و امیدوارم همواره تقوا و تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلیترین هدف خود بدانیم و بدانیم که مهربانی و رافت با بندگان خدا موجب رحمت و مغفرت الهی خواهد شد.
احمد بنافی
فرماندار دشتستان
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند