معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ؛

تعریف کاربری های جدید با اولویت ایجاد واحد های کارگاهی و صنوف تولید برای اراضی دارای توپوگرافی نامناسب موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شهرک های صنعتی فاروج ، شیروان ، بیدک و منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۳۱

تعریف کاربری های جدید با اولویت ایجاد واحد های کارگاهی و صنوف تولید برای اراضی دارای توپوگرافی نامناسب موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالیبنا به به گزارش روابط عمومي شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ، فتحعلی محمدزاده ‌معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همراهی محمدعلی نوایی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با حضور در شهرک های صنعتي فاروج ، شیروان ، بیدک و منطقه ویژه اقتصادی از پروژه های در حال اجرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای پروژه‌های زیرساختی برای تسهیل حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قرار گرفت.

در جريان اين بازديد محمدزاده عنوان کرد : با توجه به کمبود زمین در مرکز استان و تقاضا محور بودن آن ،باید زمین های دارای توپوگرافی نامناسب موجود در این شهرک ها شناسایی و برای آن ها کاربری صنعتی جدید برای ایجاد واحدهای کارگاهی تعریف و از آن استفاده بهینه شود و بستر واگذاری به متقاضیان جدید فراهم شود .

وی با بیان اینکه تامین و تکمیل زیر ساخت های عمرانی در شهرک های صنعتی یک ضرورت است و زیرساخت های لازم برای تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید اجرا شود، در ادامه از روند اجراي برنامه‌هاي عملياتي و پروژه‌هاي احداث پست برق ، ساختمان اداری، سردرب ، سوله های کارگاهی وایستگاه آتشنشانی شهرک صنعتی فاروج و شیروان و همچنین بازگشایی معابر فاز دو منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به مساحت ۲۰۰ هکتاری بازدید به عمل آورد .

وی از پیشرفت پروژه احداث واحدهای کارگاهی در شهرک های صنعتی فاروج ، شیروان و بیدک ابراز امیدواری کرد و افزود : پس از تکمیل واحدهای کارگاهی نسبت به واگذاری آن با اولویت شرکت های دانش بنیان اقدام شود .

معاون فنی سارمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی ضمن تشریح ظرفیت های اقتصادی ‌و صنعتی استان برایجاد شهرک فناوری و نواحی صنعتی صنوف تولیدی وایجاد بستر لازم برای ایجاد شهرکهای خورشیدی در نقاط مستعد استان خبر داد .

محمدزاده گفت : با پیگیری های صورت گرفته سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران 800 تن قیر جهت آسفالت معابر شهرکها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی اختصاص یافته است که باید در زیبا سازی و آسفالت معابر و همچنین لکه گیری و روشنایی معابر کلیه خیابانهای شهرک ها و نواحی صنعتی در دستور کار شرکت قرار گیرد زیرا زیبا سازی فضای عمومی شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین تامین زیرساخت ها در جذب سرمایه گذاران، نقش موثری دارد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خاطر نشان کرد : واحدهای تولیدی که با جدیت به دنبال بهره برداری و یا ساخت و ساز برای استقرار واحد تولیدی خود نبوده و به دنبال موضوعات دیگری هستند را در مسیر ایجاد واحد تولیدی هدایت کرده و اگر قصد چنین فعالیتی ندارند زمین را از آنها پس گرفته و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده شود .

محمدزاده در پایان ضمن ابراز رضايت از اقدامات انجام يافته و تأكيد بر تكميل پروژه‌هاي در دست اجرا، از پيگيري مجموعه كاركنان شركت شهرك‌هاي صنعتي خراسان شمالی در ارتقاء زيرساخت‌هاي صنعتي اين استان قدرداني نمود.


لازم به ذکر است ایشان با حضور در ساختمان اداری شرکت شهرک های صنعتی استان با پرسنل مجموعه دیدار داشت./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها