پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در پایان هفته در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: از بعدازظهر روز پنجشنبه در بیشتر مناطق افزایش ابر و در نیمه جنوبی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در جنوب استان بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود. بارش‌های پراکنده در سطح استان برای روز جمعه نیز انتظار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۹۸۹۵۹

جام جم آنلاین اصفهان ؛ با اعلام جوی نسبتاً پایدار در استان طی روزهای آینده، گفت: وضعیت جوی طی این مدت در بیشتر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی برای امروز غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی چند روز آینده، اظهار کرد: از بعدازظهر روز پنجشنبه در بیشتر مناطق افزایش ابر و در نیمه جنوبی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید برقرار است و در جنوب استان بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود. بارش‌های پراکنده در سطح استان برای روز جمعه نیز انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی با اعلام اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر چندانی نخواهد داشت، افزود: دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان ۱ تا ۳ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت. دمای شهر اصفهان هم امروز در گرم‌ترین زمان به ۱۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه فردا ۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

آقایی خاطرنشان کرد: سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با منفی ۸ درجه و گرم‌ترین نقطه خور و بیابانک با ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها